SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Dobrzeń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Dobrzeń (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Dobrzeń, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobrzeń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Data zakończenia pracy: 26.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta stażu- tylko dla osoby zarejestrowanej w PUP.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 06.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
*
ORION Anna Sachpazidu - 2018-02-28 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
zakładanie i prowadzenie doświadczeń odmianowych roslin rolniczych, prowadzenie obserwacji, okreslanie stadiów rozojowych roślin
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Cicibór Duży (lubelskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- konpleksowa obsługa gości- prowadzenie dokumentacji- kompletne informowanie o usługach
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2018-09-05 - Władysławowo (pomorskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, promowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji, analizowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żagań (lubuskie)
Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Urbanowice (opolskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
KARO SP. JAWNA - 2018-08-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Instalowanie oraz konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego, tworzenie stron internetowych, tworzenie aplikacij, analiza informacyjnych systemów, rozwój i optymizacja istniejących systemów IT, wsparcie użytkowników systemów IT, wsparcie w zakupie i wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Wostok HR sp. z o.o. - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przydzielanie zadań dla magazynierów
Dbanie o prawidłowość list przewozowych
Tworzenie raportów na zlecenie przełożonego
Media Expert - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za ogólne koordynowanie, raportowanie oraz trwałość projektu.- Wsparcie prowadzenia biura obejmujące m.in.: tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu MS Excel, MS PowerPoint- Tworzenie i wdrażanie procesów oraz metodologii zarządczej projektów dla społeczności IT;- Odpowiedzialność za montaż planów projektu oraz zaangażowanie zespołu pracowników, zarządzanie i monitoring wysiłków pracy w głównej bazie.- Przygotowanie zestawienia budżetów, ryzyk, odpowiedzialności za projekt dla wszystkich działów.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2018-09-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwijanie rynku w sektorze oświetlenia LEDPozyskiwanie Klientów oraz utrzymanie sprawnych relacji z dotychczasowymi KlientamiOpieka nad hurtowniami elektrycznymi, sklepami elektrycznymi, salonami oświetlenia.Pozyskiwanie zamówieńProwadzenie negocjacji handlowychBudowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktów z oferty firmyDoradztwo i konsultacje techniczne dla klientówMiejsce pracy: woj. podkarpackie ,małopolskie, lubelskie, świętokrzyskie
SMD LED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych, nauka sprzedaży biletów lotniczych, promowych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kwidzyn (pomorskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamówień publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkrojów produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2017-05-23 - Limanowa (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi:a) czynności pielęgnacyjno- opiekuńcze,b) czynności gospodarcze,c) przygotowywanie posiłków,d) czynności aktywizujące społecznie,e) prowadzenie niezbędnych dokumentów,f) inne zadania zlecone przez kierownika.Szczegółowe uprawnienia i obowiązki:a) kierowanie się zasadami etyki zawodowej, poszanowania godności i prawa osób do samostanowienia,b) zachowanie tajemnicy służbowej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-12-21 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
praca w sklepie koszykarskim w Toruniu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę i cywilno-prawnych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS, zagadnienia dotyczące BHP, kontrola terminowości badań okresowych i szkoleń BHP
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Węgrowie - 2017-10-04 - Węgrów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców w sposóbzapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa. 2.Przygotowywanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac. 3.Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. 4. Prowadzenie sprawzwiązanych z ZUS, dokonywanie rozliczeń, sporządzenie deklaracji dlapracowników. 5. Znajomość programu PŁATNIK i jego obsługa. 6. Pomoc wprowadzeniu księgowości w zakresie podatkowej księgi przychodów irozchodów, w perspektywie także pomoc przy prowadzeniu pełnejksięgowości. 7. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy, urlopów, zwolnień itp. 8.Przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. 9. Dokonywanierozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS. 10. Wystawianiefaktur VAT i nadzór nad ich terminową płatnością, praca od godz.7-15
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
Praca w laboratoriach budowlano-drogowych, znajomość norm PN-EN 12620, 13242, 206, 1338, 1339, 1340, 13369, 1917.
Biuro Projektów Inwestycyjnych AG-CEL s.c. - 2016-02-03 - Pawłówko (pomorskie)