SPECJALISTA DS ECOMERCE Suchy Las oferta pracy KARO SP. JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ECOMERCE
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Suchy Las (wielkopolskie)
Pracodawca: KARO SP. JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZKÓŁKARSKA 25, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto 1/2 etatu
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ECOMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchy Las
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suchy Las
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy sieci internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra znajomość MS Office ( w szczególności Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Grafika użytkowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA - program SUBIEKT
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność przetwarzania , konwersji, importu, eksportu danych. Podstawowa znajomość zagadnień baz danych i sieci komputerowych. Podstawowa znajomość systemów ecommerce. Umiejętność czytania dokumentacji i pracy na jej podstawie. Umiejętność automatyzacji pracy np za pomocą skryptów lub makropoleceń. Mile widziane podstawowe umiejętności obróbki grafiki (konwersja, skalowanie, export) .
Nazwa pracodawcy: KARO SP. JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
SZKÓŁKARSKA 25, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Suchy Las
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suchy Las
Ulica pracodawcy: SZKÓŁKARSKA
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy sieci internetowych
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
wg stanowiska w branży HORECA
"Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz - 2015-11-27 - Gąsiorowo (mazowieckie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
Analizowanie i konsultowaniewymagań dotyczących utzrymania oraz rozowju oprogramowania systemu informatycznego. prowadzenie dokumentacji oprogramowania systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie administracji magazynowej, przyjmowanie towarów dostarczanych do magazynu, wprowadzanie towarów i dokumentów do systemu magazynowego, prowadzenie ewidencji magazynowej, prowadzenie dokumentacji biurowej, współpraca z działami firmy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, wynagrodzenie na okresie próbnym 2100 zł brutto miesięcznie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
"TOOLMEX TRUCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Piła (wielkopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
obługa maszyn pakujących i produkujących wyroby garmażeryjne
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Morawica (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, gnerowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedazy, nawiązywanie stałych konatktów z klientami
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-01-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
obsługa klientów,przyjmowanie zleceń,wystawianie faktur,sprzedaż
PIOTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, PRZEGLĄD ELEWACJI I DACHÓW, KONSERWACJA WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW KONSERWACJA INSTALACJI WODNO KANALIZACYJNEJ, WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWCY
CENTRUM OBSŁUGI KANCELARII PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
sprzedaż wyrobów piekarniczych
PIEKARNIA KURPIOWSKA Spółka Jawna BAŁDYGA, ŻUBROWSKI - 2017-05-22 - Łomża (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
.
GUTENBERG DESIGN KATARZYNA KUDEŁ - 2016-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
Aktywny udział w procesie rozwoju firmy, przygotowanie informacji dot. produktów wodocznych na opakowaniach ta, aby były wiarygodne, jasne i naukowo udowodnione. Obsługa sekretariatu
POLONEA-INWEST Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Stępina (podkarpackie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sygneczów (małopolskie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych, nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy, przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych, koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych, kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie projektów oraz
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Polanka (małopolskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dbałość o całokształt spraw związanych z obszarem BHP oraz ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym.Wymagany kontakt telefoniczny przed spotkaniem.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2018-08-24 - Halinów (mazowieckie)