SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Rzeszów oferta pracy DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIŁOCIŃSKA 1A, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KADRY I PŁACE ORAZ OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
MIŁOCIŃSKA 1A, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: MIŁOCIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientem biznesowym, telefoniczna sprzedaż produktów i usług marketingowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż oferowanych produktów.Przygotowywanie ofert. Wydawanie oraz przygotowywanie towarów dla klienta. Przyjmowanie dostaw. Rozkładanie towaru na sali sprzedaży. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Utrzymanie czystości stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)
Budowanie stron internetowych na zlecenie klientów agencji, administrowanie stronami www, wsparcie IT dla klientów agencji, usuwanie ew. usterek, udział w projektach Public Relations realizowanych przez agencję.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
- reprezentowanie pracodawcy na zewnątrz firmy w kontaktach z odpowiednimi do stanowiska instytucjami i firmami zewnętrznymi- znajomość i stosowanie procedur zgodnie z normami ISO 14001 i polityką firmy - nadzór nad dokumentacją firmową ( książka obiektów budowlanych itp.)- znajomość przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Carsed J.Chełstowki, K. Lipiński, T. Tybałtowski Spółka Jawna - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy.
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-12-07 - Józefów (mazowieckie)
• Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, • Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) • Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, • Monitorowanie płatności i wysyłek, • Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, • Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych; sprzedaż promocji
PGF "Cefarm" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców - 2016-07-27 - Tarnów (małopolskie)
Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja lodów oraz rozwożenie wyrobów gotowych do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Opis stanowiska:- wspomaganie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów,- wspomaganie działu sprzedaży w sporządzaniu ofert handlowych,- wspomaganie działu sprzedaży w przyjmowaniu zleceń i zamówień, oraz nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją.
ABATEC SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Słupsk (pomorskie)
montaż, demontaż rusztowań, rozładunek, załadunek na srodki transportu
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Poznań (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kraków (małopolskie)
Ślusarz, operator maszyn (piły, prasy).
SCAFOM-RUX Polska Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Zabrze (śląskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,sporządzanie wszelkich sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i informacji,prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o program komputerowy Finanse Optivum, analiza i sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej dla obsługiwanych jednostek,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych,oraz ich archiwizowanie prowadzenie dokumentacji i obsługa funduszu socjalnego dla obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Będzinie jednostek,wykonanie innych czynności oraz poleceń przełożonego,ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsługiwanych,realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT) i opłat lokalnych.
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2019-07-09 - Będzin (śląskie)
sprzedawca
Firma Handlowo-Usługowa "Efekt" S.C. Krzysztof Furman& Marzena Furman - 2018-09-17 - Myszków (śląskie)
ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA, ZAOPATRZENIE RYNKU UKRAIŃSKIEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wklad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych dzialań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Pezal Product Line Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane. Opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia do sieci i obiektów infrastruktury technicznej. Sporządzanie protokołów Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych oraz Oceny Dokumentacji Projektowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-05-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapoznanie się z strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania urzędu. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIOŚ oraz przepisami prawa dotyczącymi ochrony środowiska. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska, w tym z wykonywaniem pomiarów jakości powietrza, hałasu , pół elektromagnetycznych i wód . Poznanie struktury i sposobu wypełniania baz danych .
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)
Praca polegająca na utrzymaniu czystości estetyki, pomoc mieszkańcom w czynnoćsiach bytowych, wydawanie posiłków. Wymagane: wykształcenie min. podstawowe, umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 85 wew. 23 Joanna Różańska.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ TURSK - 2018-12-17 - Tursk (lubuskie)
BARMAN/BARMANKA
Sogno Italiano Ewa Pawełek - 2019-03-07 - Dębica (podkarpackie)