SPECJALISTA DS. MARKETINGU (O) Tarnów oferta pracy SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU (O)
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tuchowska 23, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie, praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość narzędzi marketingowych oraz pakietu MsOffice, umiejetność redagowania tekstów ("lekkie pióro"), dobra organizacja pracy, kreatywność i umiejętności plastyczne, mile widziane doświadczenie z branży handlowej, mile widziana znajomość małopolskich firm handlowych i sklepów wielkopowierzchniowych, mile widziana umiejętność obsługi programów do obróbki grafiki komputerowej (Corel, Adobe, GIMP). Praca w Tarnowie, jedna zmiana w godz. 7.00-15.00, wynagrodzenie: 3000zł brutto. Kontakt: SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców, ul. Tuchowska 23, 33-100 Tarnów, tel.: 14 626 86 81, email: tss (at) tss.tarnow.pl (wymagne dokumenty: CV, list motywacyjny).
Nazwa pracodawcy: SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Tuchowska 23, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Tuchowska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2016
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i całej Europy-Sprzedaż ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad gośćmi przebywającymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbielów (śląskie)
j.w.
CBRE CORPORATE OUTSOURCING Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku i konkurencji, tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, udział w targach, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa tekstyliów (firany, zasłony, obrusy)
Net.Com - Roland Pelc - 2017-04-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
przygotowywanie ofert przetargowych
PUI EKO-INWEST SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-09 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zduny (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie, przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towarów. Kontakt z klientami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-08-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
praca na koparce kołowej
KEDA Kęska Daniel - 2016-08-30 - Dobrosławów (lubelskie)
Opracowywanie danych, przygotowywanie cyklicznych analiz, raportów oraz zestawień
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brody Małe (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-18 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów detalicznych i hurtowych, przygotowanie ofert handlowych,optymalizacja stanów magazynowych, dbanie o pozytywny wizerunekfirmy oraz dobre relacje z kontrahentami, działania wpływające na zwiększenie sprzedazy i udziału w rynku
P.W."ROSTAL" Roman Klimuntowski - 2016-02-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Tworzenie ofert, utrzymanie kontaktu z klientem, nawiązywanie nowych kontatktów
CONVERIS Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, dokumentowanie zamówień i wysyłek - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żychlin (łódzkie)
budowa budynków mieszkalnych i komercyjnych, prace porządkowe, konstrukcyjne, wykonywanie srtopów, dachów, elewacji
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształceni wyższe; doświadczenie: brak wymagań;prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca biurowa, obsługa klientów, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie faktur, sporadyczne wyjazdy w celu obsługi szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)