SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Nidzica oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nidzica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie o pracę lub list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nidzicki
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
Ulica pracodawcy: MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 21.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prasowanie odzieży damskiej
AZALII Sławomir Kmieć - 2017-11-07 - Brzeziny (łódzkie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą,aktywne pozyskiwanie nowych rynków zagranicznych,negocjacie handlowe zapewnienie wsparcia klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży,kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: konstruowanie, prezentacja ofert, realizacja celówzgodnie z założeniami firmy,przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla produktów na rynkach zagranicznych.WYMAGANIA: wykształcenie; średnie lub wyższe umiejętności: dobra znajomośc j. angielskiego.zdolności analityczne oraz organizacyjne, dobra znajomość MS Office. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2017-07-13 - Widna Góra (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Chwaszczyno (pomorskie)
sprzedaż produktów firmy
INSTALMER - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
Planowanie produkcji w oparciu o zamówienia klientów. Kontrol planu produkcji poprzez analizę opóźnień. Aktualizacja norm czasowych. Opracowywanie modelu kalkulacyjnego dla istniejących nowych i nietypowych produktów.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-08-16 - Wykroty (dolnośląskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminowym realizowaniem zamówieńBieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o wzorach, terminach dostaw, rozliczeniach)Kompletowanie dokumentów dostaw, wystawianie faktur, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacjiKreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z KlientamiDbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klientaŚcisła współpraca z innymi działami firmyOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejPracę na samodzielnym stanowiskuRozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowychMożliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmiePRACA W GODZ. 8-16
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AKADEMIA BIZNESU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca w saloniku prasowym, praca w godzinach 7.00-21.00
PPHU "SYLAND" GRAŻYNA ANDRZEJEWSKA Wolsztyn - 2016-07-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)
kontakt telefonicxzny z klientami, obsługa biura, księgowanie należności, obsługa marketów, analiza sprzedaży
AMBASADOR 92 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-09-20 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły ( nauczyciele, administracja, obsługa), prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz absencji, przygotowanie umów o pracę, uposażeń, świadectw pracy, dokumentów na emerytury, renty, rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli, awans zawodowy nauczycieli, bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
poszukiwanie klientów na terenie 3 województw: podlaskiego, warmińsko - mazurskiego i mazowieckiego
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-03-08 - Białystok (podlaskie)
pakowanie, praca w zespole
FIRMA ALISSI II DARIUSZ KUCHARCZYK - 2017-03-22 - Więckowice (małopolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Niegosławice (lubuskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-11-02 - Lipiny (łódzkie)
Zarządzanie zamówieniami Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalenie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
-Prace lakiernicze,-Kontakt telefoniczny 509-229-861 lub osobisty,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
AUTO-WIT KUJACH - 2018-08-27 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prace porzadkowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kazimierzówka (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)