SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. SŁOWACKIEGO) Katowice oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. SŁOWACKIEGO)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. SŁOWACKIEGO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 25.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola realizacji budżetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastępstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2017-05-29 - Mława (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej, obsługa maszyn produkcyjnych, dbałość o porządek w miejscu pracy
HR Investment Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Żarów (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Nowy Targ (małopolskie)
NEGOCJOWANIE CEN I ZAKUPY TOWARÓW, ROZLICZANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, OPRACOWANIE ANALIZ
GENERALNY DYSTRYBUTOR WĘDLIN, MIĘSA I DROBIU ŚWIEŻEGO DANTEX T.RAFAŁOWSKI - 2016-10-21 - Łomża (podlaskie)
Obsługa klientów w obiektach turystycznych, sprzedaż biletów, informowanie o atrakcjach znajdujących się na obiekcie jak i w okolicach, prace związane z utrzymaniem porządku i dobrego funkcjonowania na obiektach. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność. miejsce wykonywania pracy: Wieża Widokowa "Kaszubskie OKO" - Gniewino.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gniewino (pomorskie)
kompleksowe przeprowadzanie procesu rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Spartank Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
PLANOWANIE, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OPROGRAMOWANIA WE WŁASNYM OBSZARZE WIEDZY, ZGODNIE Z PODANĄ SPECYFIKACJĄ, ZAPOZNANIE Z NARZEDZIAMI I PROCESAMI ZWIAZANYMI Z PRACA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ W SWOJEJ DZIEDZINIE SPECJALIZACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Zapewnienie bezpośrednich transkrypcji i opisów usług, przekładanie ustalonych wytycznych na codzienną praktykę pracy, praca w zwiazku z planowaniem obciążenia i rezultatów.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rejestru kontrahentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Markajmy (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów salonu: aktywna sprzedaż towaru (suknie ślubne, garnitury), dopasowywanie ich oraz dokonywanie przeróbek krawieckich. Praca w Bielsku-Białej, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, w soboty w godz. 10.00-14.00 (za sobotę dzień wolny w tygodniu - grafik do ustalenia). Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + 2,5% prowizji od indywidualnej sprzedaży.
"AGNES" AGNIESZKA PIETRZYKOWSKA-CZARNA I GRZEGORZ CZARNY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
1)prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich, w szczególności w zakresie:a)rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich,b)promocji produktów lokalnych i regionalnych,c)różnicowania w kierunku działalności nierolniczej,d)rozwoju agroturystyki i turystyki wiejskiej oraz promocji wsi jako atrakcyjnego miejsca wypoczynku,e)ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych lub zagranicznych,f)modernizacji gospodarstw rolnych oraz wzmocnienia pozycji rolników na rynku,g)unowocześnienia wiejskiego gospodarstwa domowego,2)udzielania pomocy rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie sporządzania dokumentacji
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-03-01 - Lubań (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań,prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sprawadministracyjno-gospodarczych i Ochrony Mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie aktywności sprzedaży firmy
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-19 - Zielona Góra (lubuskie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PRAWIDŁOWE WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, FAKTUROWANIE, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W ZAKRESIE WYSYŁEK DO KLIENTA, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY POPRZEZ DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE I POSPRZEDAŻOWE, PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD KLIENTÓW ORAZ ROZLICZANIE ZWROTÓW
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, Klienta, kontakt telefoniczny, osobisty i mailowy z Klientem, obsługa systemów rezerwacyjnych, sprzedaż stacjonarna i internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-11-15 - Sepno (wielkopolskie)
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ W BRANŻY AUTOMOTIV POLEGAJĄCA NA MONTAŻU CZĘŚCI DO SAMOCHODÓWOBSŁUGA MASZYN I NARZĘDZI PRODUKCYJNYCH
SONIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa bieżąca realizowanych projektów dofinansowanych z EFS, aplikowanie o nowe projekty, kontakty z organizatorami szkoleń, kontakty z IZ
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO - 2017-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie planów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentacji prpjektowej, inne prace zlecone.
Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)