SPECJALISTA DS.ZAKUPÓW I UTRZYMANIA PRODUKCJI Koszalin oferta pracy "ASTRUS" Rafał Nagrabecki
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZAKUPÓW I UTRZYMANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "ASTRUS" Rafał Nagrabecki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bojowników o Wolność i Demokrację 9e, 75-209 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ZAKUPÓW I UTRZYMANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik organizacji produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Data zakończenia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne lub w kierunku logistyki, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych i sporządzania analiz porównawczych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: "ASTRUS" Rafał Nagrabecki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-727 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.astrus.pl
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik organizacji produkcji
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie i czytanie dokumentacji technicznej w języku angielskim, nadzór spawalniczy, kontrola wizualna połączeń spawanych metodami SMAW/GTAW oraz GMAW/FCAW stali energetycznych, super energetycznych spoiwami FM1, FM3, FM5, FM6; opracowywanie i wdrażanie technologii spawania oraz nadzór nad przestrzeganiem technologii; miejsce pracy : Bogatynia
Energomontaż Zachód Wrocław Sp.z o.o. - 2017-11-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, analiza potrzeb potencjalnych klientów, realizacja założonego poziomu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie klienta - pomoc i realizacja dyspozycji klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Vitaprodukt Sp. z.o.o - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych - sporządzanie umówi o pracę, umówzleceń , umów o prace tymczasową - listy płac - wystawianie rachunków- obsługa kadrowa cudzoziemców, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-07-23 - Leźnica Wielka (łódzkie)
STAŁA WSPÓŁPRACA Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, PRACA W ZESPOLE, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-28 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń w arkuszach kalkulacyjnych
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGMA" MACIEJCZYK HENRYK - 2017-06-20 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
wystawianie ofert handlowych, obsługa komputera, potwierdzenia sprzedażowe, bieżąca obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo AMS Sp. z.o.o. - 2016-01-04 - Jagodnik (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wawrów (lubuskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-09-07 - Leszno (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wystawianie kart przekazania odpadów, wypisywanie faktur, pisanie wniosków i decyzji
THORNMANN RECYCLING Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
aktywna sprzedaż asortymentu, profesonalna obsługa klientów, przyjmowanie dostaw klientów zewnętrznych, załadunek i rozładunek towarów, dbanie o wystawę sklepową
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, bieżąca czynność związana z biurem obsługi klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie +premia
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników do pracy w Holandii.Organizacja przyjazdu izakwaterowania. Przeprowadzenia testów języka angielskiego.Nawiązywanie kontaktu z partnerami, poszukiwanie nowych partnerówdo rekrutacji w Europie. Praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, praca na terenie całej Polski
"NILOS POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych dostawców i współpraca z nimi, pozyskiwanie i kontakt z klientem, tworzenie zamówień, negocjacja cen
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2016-11-07 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz poszukującego pracy, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług marketingu internetowego i licencji na oprogramowanie zwiazane z marketingiem, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami biznesowymi.
U4P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Oferta prac interwencyjnych.Opracowanie i wdrażanie nowych usług pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
prowadzenie sklepu internetowegoarchiwizacja danych (ofert, zdjęcia , opisy)monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w internecieobsługa firmowych stron internetowychkoordynowanie zleceń produkcyjnychtworzenie etykiet produktowych i zarządzanie nimitworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Świebodzice (dolnośląskie)
specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgłoszenia pracowników do ZUS, prowadzenie teczek osobowych, GUS, PEFRON, umowy zlecenia, płace, prowadzenie pakietów pracowniczych, mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy na programie OPTIMA. Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane kursy specjalistyczne, 1 rok doświadczenia zawodowego, wiedza i doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, znajomość KP, KC i programu Płatnik, znajomość pracy na komputerze, zdolność organizacji pracy, dokładność. Pracodawca oferuje zatrudnienie na 1/2 etatu, ale jest otwarty również na współpracę na podstawie umowy w wymiarze 3/4 etatu. Dodatkowo pracodawca jest zainteresowany zatrudnieniem osoby posiadającej orzeczony stopień niepełnosprawności.
"Logistal" sp. z o.o. - 2016-02-23 - Reda (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa zamówień, przygotowywanie opisów i zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Gdynia (pomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)