SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wrocław oferta pracy Spartank Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spartank Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lekarska 4-6, 51-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata na podobnym stanowisku, przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia głównie obcokrajowców, znjomość przepisów ww. temacie, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w celu porozumiewania się z przyszłymi pracownikami)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spartank Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Lekarska 4-6, 51-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Lekarska
Numer budynku pracodawcy: 4-6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, okres próbny 3 miesiące
PHUP "ROLMASZ" Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Słupsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników etatowych i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, sporządzanie listy płac, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i deklaracji ZUS, obsługa programu handlowo magazynowego w zakresie fakturowania, wprowadzania zakupów, przychodów, rozchodów i innych obrotów magazynowych, obsługa sekretariatu
POMORSKO MAZURSKA HODOWLA ZIEMNIAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Celbowo (pomorskie)
czynności związane z eksportem do Pakistanu
Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce - 2016-05-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON.
Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS - 2018-07-26 - Jachranka (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie bazy danych; przygotowywanie ofert; prezentacja propozycji ofertowych, analiza rynku mediów i reklamy, przygotowanie wydarzeń specjalnych/eventów, dokumentacji przetargowej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)
Identyfikacja i wdrażanie możliwości ograniczania kosztów zgodnie z rocznymi celami oszczędnościowymi, prowadzenie poszukiwań nowych dostawców, negocjacje umów z dostawcami, wsparcie z fabryk w przypadku problemów z zaopatrzeniem, tworzenie i nadzór mad zamówieniami
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych. Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych. Przygotowywanie raportów.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
zestawienia i analizy sprzedaży, współpraca z chińskojęzycznymi dostawcami towarów, negocjowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Przygotowanie obszaru windykacji terenowej.2. Weryfikacja raportów windykatorów terenowych.3. Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji działu.4. Obsługa urządzeń biurowych.5. Porządkowanie dokumentów oraz ich archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta na stoisku mięs, wędlin i serów,zatowarowywanie
KAUFLAND POLSKA MARKETY SP. Z O. O., SP. K. - 2016-04-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Zarządzanie środkami transportu, ustalanie rozkładu jazdy, prowadzenie ubezpieczeń pasażerów. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowców.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamość (lubelskie)
sprzedaż produktów przez internet, tworzenie ofert produktowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, umiejętność analiz danych płacowych i wyjaśniania wartości na listach płac, doświadczenie w przygotowywaniu oraz wyjaśnianiu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
HRK S.A. - 2019-07-08 - Kunowo (zachodniopomorskie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
obsługa prasy do makulatury i folii, porządkowanie hali magazynowej oraz terenów zewnętrznych, koszenie trawy w sezonie,
Firma POLITA Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Trzy Fale sp. z o.o. - 2019-07-11 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola jakości, kontrola systemów zarządzania jakością, podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemu HACCP, mile widziana znajomość podstaw Generalnej Normy Systemów jakości BRC.
Crownpol sp. z o.o. - 2019-02-12 - Namysłów (opolskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych, poprawa estetyki wizualnejprezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem, koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań, wspieranie traningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie kosztorysów, wycen i ofert handlowych, kontakty z klientami, uszczegółowienie/korekta ofert/wycen i ustalenia techniczne zakresu realizacji projektu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą firmy, w tym kontakty z współpracującymi architektami i biurami projektowymi, wyszukiwanie nowych zleceń m.in. na portalach internetowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.160 godzin pracy w miesiącu/40 godzin w tygodniu, dyspozycyjność w godz.: 08:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)