SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Słupsk oferta pracy Biuro Podróży Euro-Relax
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Data publikacji: 2016-06-20
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Podróży Euro-Relax
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 29, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: Biuro Podróży Euro-Relax
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 29, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 20.06.2016
Oferta pracy ważna do: 20.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu. - Doraźna koncentracja nad usprawnieniami procesu.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)
prace administracyjno-biurowe
ETIOA - 2016-02-23 - Terespol (wielkopolskie)
●Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i biurowego.●Zarządzanie systemami Linux® w środowisku produkcyjnym.●Zdalne wsparcie serwisantów, oraz partnerów biznesowych .●Rejestracja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych i tworzenie zleceń dla techników .●Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych .●Tworzenie dokumentacji technicznej wdrażanych rozwiązań. Praca w godz. 7.00-15.00, głównie stacjonarna, sporadycznie możliwe wyjazdy do klientów (teren Bielska -Białej).
ASD Systems Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, łącznie ze sprawozdawczością. 1 zmiana: 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wyszków (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów rosyjskojęzycznych
ZOLTAN SPORT Piotr Hołownia - 2016-07-21 - Augustów (podlaskie)
obsługiwanie wybranych sieci komputerowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA - 2017-10-13 - Świdnik (lubelskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-06-07 - Głuchołazy (opolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje, ustalanie warunków dostaw i cen towarów oraz logistyka transportu;wymagania:wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera i stron internetowych, biegła znajomość języka hindi i angielskiego, mile widziane doświadczenie w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
prace biurowe
TSLogistic Tomasz Sawicki - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów, rozkładanie towarów na półki, utrzymywanie porządku w sklepie; 3 miesiące okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony; godziny pracy: 6.00- 21.00
Sklep Spożywczy U GOSI - 2017-07-31 - Przewłoka (pomorskie)
prace porządkowe mycie i polerowanie podłóg, ścielenie łózek, sprzątanie łazieniek, pomaganie w pracach kuchennych, utrzymanie czystości narzędzi, opróżnianie pojemników
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Augustów (podlaskie)
wykonywanie prac górniczych pod ziemią
GÓRNICZE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SPECJALISTYCZNYCH HYDROKOP Sp. z o. o. - 2016-07-27 - Zabrze (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcia kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jarosław Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Swarzynice (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa sklepu internetowego: Obróbka zdjęć, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronę internetową. Obsługa sprzedaży internetowej. Kontakt z klientami.- Wynagrodzenie: od 8 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas określony 6 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Mile widziane osoby uczące się. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta; przedstawianie menu; udzielanie informacji o daniach i napojach; przyjęcie zamówień i ich realizacja; obsługa kasy fiskalnej
"MAGNAT" HOTEL - RESTAURACJA Monika Grzybowska - 2018-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)