SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 350 PLN
Zakres obowiązków: - Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu. - Doraźna koncentracja nad usprawnieniami procesu.
Data publikacji: 2016-11-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu. - Doraźna koncentracja nad usprawnieniami procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: szwedzki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe każde, 2) staż pracy: minimum 2 lata w obsłudze klienta, 3) umiejętność-specjalność: - biegłość w posługiwaniu się aplikacjami komputerowymi, znajomość systemów SAP, EHS, PMTOOL, - wiedza z zakresu księgowości w obszarze zobowiązań, - dbałość o jakość przetwarzanych danych, - znajomość procesów administracyjnych i urzędowych, - znajomość zasad i praktyk dotyczących obsługi klienta, 4) inne: biegła znajomość branżowego języka angielskiego w mowie i piśmie oraz języka szwedzkiego ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 22.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie zleceń transportowych i organizowanie transportu dla taboru własnego i podwykonawców, realizacja zleceń transportowych w krajowym i zagranicznym transporcie drogowym, dbałość o dobre relacje z klientami i przewoźnikami, rozwój bazy klientów i przewoźników, prowadzenie dokumentacji operacyjnej
Bogdan Drzyzga MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY - 2017-12-14 - Tymbark (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, odbieranie telefonów, wprowadzanie zamówień, wsparcie biura.
Szkółka Roślin Ozdobnych "Clematisy" Klara Wędrowska - 2018-02-09 - Kolincz (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt osobisty: Chocznia, ul. Biała Droga 176 lub telefoniczny pod nr: 668 491 054. Prace pomocnicze w murowaniu. Praca na terenie Śląska na jedną zmianę (od godz. 7).
Pustelnik Grzegorz FACH-BUD Usługi Budowlane - 2016-04-20 - Chocznia (małopolskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji biura i rekrutacji pracowników do pracy
WORKPROFIT Magdalena Świątek - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
-Tworzenie stron www,-Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych,-Nadzorowanie funkcjonowania stron www,
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Tczew (pomorskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
praca przy budowie wielorodzinnego budynku mieszkalnego
FIRMA JANEX Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
- szkolenie pracowników z zakresu danych osobowych- wykonywanie zadań z zakresu administrowania danych osobowych- tworzenie procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO- kontrola procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
doświadczenie zawodowe
"Kwadres" Jakub Sobiecki - 2015-11-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
Świadczenie usług wspracia klienta przez telefon i mailowo w języku francuskim i hiszpańskim.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnikami projektu mogą zostać osoby młode wieku 18-29 lat (tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia) zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako bezrobotne z określonym II profilem pomocy. W przypadku osób bezrobotnych do 25 roku życia do projektu przystąpić mogą osoby pod warunkiem, iż od ostatniej rejestracji do czasu przystąpienia do projektu nie upłynął okres 4 miesięcy. CV proszę przesyłać na adres e-mail bczapkowska (at) pup.rzeszow.pl z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości lub numeru oferty. Wiadomości, od osób które nie spełniają tych warunków, nie będą brane pod uwagę.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)
Sprzedaż arykułów motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia -planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-06-14 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad zmianami inżynieryjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną, audyt linii (5s), raportowanie wyników/zestawień, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje, wspieranie działu produkcji w dążeniu do poprawienia jakości wytwarzanych produktów
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Bielawa (dolnośląskie)
wizytacja upraw, udzielanie porad w zakresie ochrony roślin, udział w szkoleniach, konferencjach
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-14 - Plewiska (wielkopolskie)
realizacja sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej i klientów, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru, współpraca z kontrahentami z Wietnamu i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cigacice (lubuskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów indyjskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami indyjskimi, obsługa poczty firmowej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż reklam internetowych,umieszczenie reklam na stronie internetowej,nawiazywane współpracy z klientami lokolnymi,rozliczanie uslug,rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników, obsługa administracyjno - kadrowa. Koordynowanie procesu szkoleniowego. Nadzorowaniei kontrolowanie pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)