SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TERENOWEJ (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TERENOWEJ (S)
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Przygotowanie obszaru windykacji terenowej.2. Weryfikacja raport贸w windykator贸w terenowych.3. Sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji dzia艂u.4. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.5. Porz膮dkowanie dokument贸w oraz ich archiwizacja.
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Przygotowanie obszaru windykacji terenowej.2. Weryfikacja raport贸w windykator贸w terenowych.3. Sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji dzia艂u.4. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.5. Porz膮dkowanie dokument贸w oraz ich archiwizacja.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TERENOWEJ (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 20.05.2019
Data zako艅czenia pracy: 20.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (IV) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie, znajomo艣膰 MS Office (w szczeg贸lno艣ci Excel), umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedn膮 zmian臋 w godz.: 8.00-16.00. Zakres obowi膮zk贸w: przygotowanie obszaru windykacji terenowej, weryfikacja raport贸w windykator贸w terenowych, sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji dzia艂u, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, porz膮dkowanie dokument贸w oraz ich archiwizacja.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.05.2019
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 21.06.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.05.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0407475c66d2afd9366632d1d86736a2
Podobne oferty pracy
Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozosta艂ych rozlicze艅 z pracownikami w zakresie zwrotu koszt贸w. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksi臋gowanych dokument贸w w SAP w zakresie zobowi膮za艅. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.
DB Cargo Polska S.A. - 2019-05-10 - Zabrze (艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z przepisami bhp i p.po偶.,zapoznanie si臋 z regulaminem pracy, przestrzeganie przepis贸w i zasad bhp oraz p.po偶.,obs艂uga sprz臋tu komputerowego w zakresie wprowadzania danych,wprowadzanie danych do edytora tekstu,wprowadzanie tekstu do arkusza kalkulacyjnego,zapewnienie sp贸jno艣ci wprowadzanych danych,wprowadzanie danych do program贸w m.in. Program finanse, kadry,utrzymywanie porz膮dku na stanowisku pracy,rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych obowi膮zk贸w,udzia艂 w szkoleniach,dbanie o dobro PCPR, chronienie mienia i u偶ywania go zgodnie z przeznaczeniem,wykonywanie innych polece艅 i prac zgodnie z umiej臋tno艣ciami i kwalifikacjami,przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - S艂upca (wielkopolskie)
Profesjonalna obs艂uga klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zam贸wie艅, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzeda偶y zagranicznej: faktury, windykacja, p艂atno艣ci itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Gnojnik (ma艂opolskie)
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci firmy
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO - US艁UGOWE FARES SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)
samodzielna realizacja projekt贸w rekrutacyjnych - wyszukiwanie kandydat贸w, prowadzenie rozm贸w rekrutacyjnych, sta艂y kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz wybrane czynno艣ci administracyjne zwi膮zane z obs艂ug膮 zatrudnienia pracownik贸w, bie偶膮ca wsp贸艂praca z Klientem i rozw贸j relacji biznesowej, docieranie do potencjalnych kandydat贸w poprzez publikowanie og艂osze艅 oraz innymi, niestandardowymi metodami - plakatowanie, ulotkowanie, tworzenie raport贸w oraz zestawie艅 dotycz膮cych zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodze艅 i innych 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych ze stosunku pracy oraz um贸w cywilno-prawnych, prowadzenie spraw z zakresu zaj臋膰 wynagrodze艅, naliczanie podatku dochodowego, przygotowywanie obowi膮zuj膮cych sprawozda艅.
Miejskie Przedsi臋biorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Legnica (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta, Obs艂uga komputera
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kalisz (wielkopolskie)
- zapewnienie bezb艂臋dnych dzia艂a艅 wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- wsp贸艂praca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Bie偶膮ca analiza efektywno艣ci wykonywanych zada艅 w ramach realizacji plan贸w produkcyjnych i prze艂adunkowych sp贸艂ki pod k膮tem ekonomicznym, ilo艣ciowym oraz jako艣ciowym, zapewnienie bie偶膮cego monitoringu stanu technicznego instalacji oraz oraz kontrola i korekta parametr贸w procesu produkcyjnego, nadz贸r nad czyszczeniami technologiczymi instalacji nawozowych, wsp贸艂praca ze s艂u偶bami remontowymi, inicjowanie post臋pu technologicznego przez wnioskowanie o remonty i inwestycje modernizacyjne oraz ulepszenia, tworzenie i aktualizacja instrukcji technologicznych, roboczych i stamowiskowych, kontrola i nadz贸r nad stosowaniem przepis贸w i zasad BHP, sporz膮dzanie innej dokumentacji wydzia艂owej (m. in. sprawozdania, karty pracy), planowanie i przekazywanie do realizacji zada艅 brygadom zmianowym.
GDA艃SKIE ZAK艁ADY NAWOZ脫W FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2016-07-25 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga w贸zka wid艂owego, wy艂adunek tpowar贸w, sprawna obs艂uga przep艂ywu towar贸w na lini dostawca- dzia艂y handlowe, monitorowanie stanu asortymentu znajduj膮cego si臋 w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)
koordynowanie przep艂ywu materia艂贸w, przygotowywanie procesu logistycznego, poszukiwanie nowych rozwi膮za艅 usprawniaj膮cych obs艂ug臋 logistyczn膮, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z dystrybucj膮 towar贸w, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy, optymalizacja koszt贸w transportu, zarz膮dzanie zapasami i ustalenie planu dostaw w dzia艂alno艣ci logistycznej, organizowanie przyj臋cia i wydania towar贸w z magazynu, prowadzenie rozlicze艅 i rachunk贸w ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych pzewo藕nik贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
艣lusarz
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klient贸w biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzeda偶 produkt贸w po艂膮czona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klient贸w5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych plan贸w8. bie偶膮ce wsparcie dzia艂u sprzeda偶y w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. zwi膮zanych ze sprzeda偶膮10. dokumentowanie i raportowanie dzia艂a艅11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWE艁 DOSTYCH - 2016-02-18 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Specjalista ds. kadr i p艂ac
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa ADVICE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-07 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
praca przy projektach,umawianie spotka艅 dla handlowc贸w, monitorowanie rynku system贸w informatycznych, marketingu i sprzedazy w sektorze ICT, prowadzenie baz danych w oparciu o system CRM
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zak艂adanie i prowdzenie kart wynagrodze艅 dla pracownik贸w; naliczanie wynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS; sporz膮dzanie list p艂ac pracownik贸w oraz potr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczeniami z US; sporz膮zdanie i przekazywanie do ZUS za艣wiadcze艅 o dochodach emeryt贸w i r臋cist贸w.
Sp贸艂dzielnia PIONIER - 2016-07-27 - Prudnik (opolskie)
Obs艂uga dostawc贸w i odbiorc贸w w zakresie zlece艅 logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: - ROCZNY CYKL KOMPENSACJI Wykonanie zada艅 operacyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 rocznego cyklu rekompensat zgodnie z globalnymi wytycznymi i lokalnymi wymogami; Zapewnienie wsparcia na wysokim szczeblu centralnym i rynkowym zespo艂om HR w celu zapewnienia sprawnego i terminowego zako艅czenia cykli kompensacyjnych: przygotowanie i przekazanie danych dotycz膮cych bada艅 wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 w wymaganych ramach czasowych.; - OCENA PRACY Przegl膮d i ocena opis贸w stanowisk z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i stosownych narz臋dzi oraz w ramach harmonogramu SLA w celu wspierania sp贸jno艣ci przedsi臋biorstwa w stosowaniu zasad wynagradzania i 艣wiadcze艅. Utrzymanie i zapewnienie sp贸jno艣ci opis贸w stanowisk i danych dotycz膮cych oceny stanowisk w systemach HR - PROJEKTY sta艂e identyfikowanie i wdra偶anie mo偶liwo艣ci poprawy maj膮ce na celu podniesienie wydajno艣ci lub standard贸w wydajno艣ci dzi臋ki uczestnictwu w projektach i ci膮g艂ym doskonaleniu.SPRAWOZDAWCZO艢膯 I OBLICZENIA Przygotowywanie regularnych i dora藕nych sprawozda艅 dotycz膮cych wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 lokalnych, regionalnych i globalnych dla zespo艂u wynagrodze艅 PMI, dyrektor贸w i mened偶er贸w ds. Zasob贸w ludzkich, mened偶er贸w os贸b i innych wnioskodawc贸w. - SZKOLENIA Przygotowanie i przeprowadzenie szkole艅 kompensacyjnych zespo艂om SSC i innym zainteresowanym stronom w celu zapewnienia w艂a艣ciwej edukacji i przygotowywania zespo艂贸w SSC do wsp贸艂pracy w zakresie realizacji cykli kompensacyjnych i innych proces贸w kompensacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni 艣ciek贸w, proponowane wynagrodzenie: 2500 z艂 - 3000 z艂 w okresie pr贸bnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolno艣l膮skie)
pisanie artyk贸艂贸w i news贸w, przeprowadzanie wywiad贸w, sond ulicznych, wykonywanie materia艂贸w zdj臋ciowych, korekta tekst贸w, zamieszczanie tekst贸w dziennikarskich na portalu
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Kutno (艂贸dzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
przeprowadzanie nadzoru nad obiektami powierzonymi do kontroli,prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych zgodnych z k.p.a.,rozpatrywanie i za艂atwianie interwencji ludno艣ci,sporz膮dzanie ocen jako艣ci wody przeznaczonej do spo偶ycia przez ludzi,prowadzenie rejestr贸w obowi膮zuj膮cych w kom贸rce organizacyjnej, sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cych plan贸w, sprawozda艅, harmonogram贸w itp.Wszystkie o艣wiadczenia i kopie dokument贸w winny by膰 opatrzone w艂asnor臋cznym podpisemTermin sk艂adania dokument贸w: do 29.09.2017r. do godziny 1500. O wa偶no艣ci oferty kandydata/kandydatki decyduje data wp艂ywu do PSSE we Wroc艂awiu, Dokumenty otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.1. Miejsce sk艂adania dokument贸w (osobi艣cie lub listownie w zaklejonych kopertach):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wroc艂awiu, 50-227 Wroc艂aw, ulicaKleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy HK.2. Wybrani kandydaci zostan膮 zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie kt贸rych zostan膮 poinformowani telefonicznie.3. Z艂o偶one dokumenty kandydat贸w, kt贸rych oferty zosta艂y odrzucone w procesie naboru mo偶na odbiera膰 osobi艣cie w przeci膮gu 2 tygodni od zako艅czenia rekrutacji, po tym terminie zostan膮 zniszczone.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wroc艂awiu - 2017-09-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetarg贸w, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stron膮 internetow膮, - projektowanie i tworzenie materia艂贸w reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o prac臋 na okres pr贸bny, nast臋pnie na czas nieokre艣lony. Oferta dost臋pna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawc膮: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
bran偶a spo偶ywcza. pe艂na obs艂uga magazynu na potrzeby produkcji
W臉DLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2016-10-05 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie bie偶acej obs艂ugi naboru najemc贸w lokali Sp贸艂ki, przyjmowanie wniosk贸w i innych dokument贸w zwi膮zanych z najmem lokali, udzielanie wyja艣nie艅, prowadzenie rejestru. Udzia艂 w pracach zwi膮zanych z naborem i obs艂ug膮 najemc贸w lokali mieszkalnych Sp贸艂ki. Wsp贸艂praca z wydzia艂ami merytorycznymi Urz臋du Miasta oraz Zak艂adem Gospodarki Mieszkaniowej. Wsp贸艂praca z biurem rachunkowym Sp贸艂ki, odbi贸r i przygotowywanie dokument贸w. Wsp贸艂praca z bankiem prowadz膮cym rachunek Sp贸艂ki, przgotowywanie przelew贸w. Wsp贸艂praca z bankiem kredytuj膮cym inwestycje Sp贸艂ki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obs艂ugi interesant贸w, sekretariatu oraz Zarz膮du. Organizowanie i obs艂uga spotka艅 oraz narad. Obs艂uga skrzynki elektonicznej oraz urz膮dze艅 biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysy艂anie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz z艂o偶onych skarg i wniosk贸w. Realizacja zam贸wie艅 na towary i us艂ugi zwi膮zane z potrzebami Sp贸艂ki oraz wsp贸艂praca z dostawcami. Wsp贸艂praca z osobami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi na rzecz Sp贸艂ki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Sp贸艂ki. Obs艂uga strony internetowej. Wsp贸艂praca z biurami podawczymi kontrahent贸w, urz臋d贸w, instytucji. Obs艂uga przesy艂ek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzeda偶y, komunikacja z klientem, kontrola zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - W臋gr贸w (mazowieckie)