SPECJALISTA DS. PŁAC Prudnik oferta pracy Spółdzielnia PIONIER
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia PIONIER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BATOREGO 35, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności Microsoft Office (Word, arkusz kalkulacyjny Excel, Outlook)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sporządzania list płac; znajomość przepisów podatkowych ( w tym sporzadzania dokumentów PIT, IFT-1), znajomość regulacji prawnych w zakresie : Kodeks Pracy, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania sklade; znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń spolecznych; imiejętność sporzadzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; mile widziana znajomość języka angielskiego; komunikatywność i umiejętność współpracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia PIONIER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
BATOREGO 35, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny i CV; kwestionarusz osobowy; dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz odpowiedni staż pracy (mile widziane opinie i referencje); oświadczenie o niekaralności za przestepstwa popełnione umyślnie; oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowychDokumenty należy składać osobiście w dzaile kadr w: Spóldzielnia Pionier, ul.Batorego 35, 48-200 Prudnik z dopiskiem"NABÓR - SPECJALISTA ds. PŁAC", od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
Ulica pracodawcy: BATOREGO
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 27.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż maszyn budowlanych - koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego, rejestru zakupów i sprzedaży, rozliczanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie środków trwałych, inne prace z zakresu księgowości i administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
- bieżące uzupełniania informacji w systemie - kontakt z marketami w celu usprawnienia działań logistycznych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
-Zapewnienie koordynacji działań logistyki produkcji w obszarze magazynowania i transportu-Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników funkcjonowania działów logistyki-Odpowiedzialność za realizację zadań logistycznych fabryki mając na uwadze optymalizację kosztów oraz działania oszczędnościowe-Zapewnienie wydań materiałów z magazynu zgodnie z zasadą FIFO w zakresie surowców i opakowań -Organizacja dostaw i wysyłek towaru
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-04 - Pustków (podkarpackie)
1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
kontakty z klientami (w kraju i poza granicami ,głównie Niemcy);obsługa dzialłu sprzedaży;wyjazdy do klientów;współpraca z działem produkcyjnym
PRIMA SP. Z O. O. - 2017-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż części do Rosji i zdobywanie kontrahentówMiejsce pracy: ElblągGodziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
układanie glazury i terakoty
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Żuromin (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów, odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę, koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
EASY LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Budowa instalacji elektrycznych w budynkach, obiektach przemysłowych, szlakach kolejowych.Praca w delegacji.
Przedsiębiorstwo "AGAT" Spółka Akcyjna - 2019-10-02 - Koluszki (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zatwierdzonego na dany rok planu sprzedaży, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu, prowadzenie negocjacji handlowych, planowanie przychodów ze sprzedaży, analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne), raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
ANWIL S.A. - 2016-08-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie zestawień dot. płac, umów o pracę, porozumień, świadectw pracy, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie korespondencji z urzędami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wystawianie zaświadczeń.
SOLITAX Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie zespołem, logistyka, marketing, współpraca z Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami, realizacja dostaw
Eminent Effective Andrzej Kniaziewicz - 2019-07-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg. harmonogramuRM wieś
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Rzekcin (lubuskie)
chęć do pracy, doświadczenie, prawo jazdy mile widziane, praca na terenie Ostrowa Wlkp. i okolic
MGB Marek Grobelny Budownictwo - 2015-12-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace ciesielsko-dekarskie
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA ARLETA DZIAMSKA - 2018-06-15 - Nowe Oborzyska (wielkopolskie)
procesowanie i nadzór nad realizacją zamówień klientów, bezpośrednie kontakty z klientami oraz podwykonawcami z rynków rosyjskich, ukraińskich i innych krajów dawnego związku radzieckiego, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa; pełny etat; jedna zmiana w godzinach: 8.00- 16.00
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-31 - Słupsk (pomorskie)
1.Pomaga kucharkom w przyrządzaniu posiłków i ich wydawaniu. 2. Utrzymuje w czystości pomieszczenia kuchni, sprzęt oraz naczynia kuchenne. 3. Wykonuje inne czynności zlecone przez kucharki, szefa kuchni oraz kierownika działu. 4. Dba o czystość, higienę w miejscu pracy. 5. Przestrzega zasad BHP i P. POŻ.
"UZDROWISKO KAMIEŃ POMORSKI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-17 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Rozładowywanie i przyjmowanie towarów, segregacja oraz obsługa wózka widłowego.
CDO CENTRUM DREWNA I OKLEIN Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Izdebnik (małopolskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, DODAWANIE OGŁOSZEŃ, WERYFIKACJA APLIKACJI KANDYDATÓW DO PRACY, ROZMOWY Z KANDYDATAMI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SPRZĘTU BIUROWEGO, PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
HM Serwis Group sp. z o.o. - 2019-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższedobra znajomość j. angielskiegoobsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowychkomunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg. zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Żary (lubuskie)
obsługa sprzedażowa obecnych i przyszłych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupu i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, planowany import towarów z Turcji, praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
prace biurowe- płace i księgowość,
PPHU Hartwig Bogumiła Hartwig - 2017-07-21 - Ryczywół (wielkopolskie)