SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI), K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 500-2500 0zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/RO/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowanie list płac, sporządzanie umów cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS,PDOF, GUS, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁTATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Przeworsk (podkarpackie)
PRZEGLĄDY I KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH, USUWANIE USTEREK, UDZIAŁ W ODBIORACH UDT, OCENA STANU TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ, PEŁNIENIE DYŻURÓW I UDZIAŁ W INTERWENCJACH, SPORZĄDZANIE I PRZEKAZYWANIE PROTOKOŁÓW Z PRZEPROWADZONYCH PRAC;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH, UPRAWNIENIA SEP, KONSERWATORSKIE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE PILAWA EUGENIUSZ PILAWA - 2017-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizacja kosztów związanych z logistyką. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
Negocjowanie warunków współpracy, prowadzenie obsługi klienta oraz budowanie relacji z nowymi klientami, poszukiwanie nowych odbiorców, współtworzenie oferty i strategii sprzedażowej firmy, bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Sprzedaż okularów, praca w godz.10-18. wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym+premia.
Zakład Optyczny - Witold Siejka - Domański - 2016-02-02 - Opole (opolskie)
stylizacja paznokci
SALON FRYZJERSKI SYLWIA TOMASZEWSKA - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy- przygotowywanie ofert- pozyskiwanie nowych klientów- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-16 - Krosno (podkarpackie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Badanie krajowych i zagranicznych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny, narzędzia umożliwiające efektywną pracę (telefon, laptop etc.).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w sprzedaży w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Miele widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowiskach. Kontakt e-mail: kadry (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
wykształcenie średnie,uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z Vice-Prezesem Zarządu KK w zakresie bieżąco zlecanym, a w razie nieobecności w/w- przejęcie podstawowych, terminowych obowiązków; kontrola prawidłowości wystawianych faktur; monitorowanie płatności klientów; przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznego Biura Rachunkowego obsługującego Spółkę w zakresie faktur sprzedażowych, kosztowych; przygotowywanie Listy Płac i nadzór nad dokumentami kadrowymi (urlopy, zwolnienia lekarskie, rozliczenia wydatków itp.); wykonywanie pilnych przelewów płatniczych w uzgodnieniu z Prezesem Zarządu; kontakty z instytucjami zewnętrznymi- takimi jak banki, urzędy i administracja
TECHMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Leszno (wielkopolskie)
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.kontakt e-mail: rekrutacja (at) personalis.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji dostaw materiałów. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert wyrobów i usług, negocjacja cen z dostawcami. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Zapewnienie dostępności materiałów i produktów w magazynie. Współpraca z Działem Zakupów spółki ADR oraz z Działem Kontroli w procesie oceny dostawców. Obsługa klientów europejskich.
ATW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Zagórz (podkarpackie)
nazór nad pionem technicznym
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
1) Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. 2). Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. 3)Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców.
kontakt przez OHP - 2016-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
prace związane z dotacjami i pozyskiwaniem środków z UE
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Baldram (pomorskie)
j.w
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja oraz wdrażanie projektów dotyczących nowych modeli oraz platform w obszarze Chłodnictwa WHP EMEA;Współpraca z tureckimi dostawcami odnośnie uruchamiania produkcji oraz dostaw komponentów do WHP Polska;Współpraca z działami współpracującymi z INDESIT Manisa (Turcja);Nadzór transportów z tureckimi przewoźnikami jak również koordynacja odprawy celnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)