SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Stargard oferta pracy DSV Road Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DSV Road Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator transportu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Organizator transportu drogowego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe w spedycji międzynarodowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: DSV Road Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Uwaga: Miejsce wykonywania pracy Stargard. Osoby zainteresowane ofertą pracy oraz spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: zaneta.dmoch (at) pl.dsv.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator transportu drogowego
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 01.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KOTŁA CO
Publiczna Szkoła Podstawowa im.Jaroslawa Iwaszkiewicza w Dąbrównie - 2016-11-22 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
organizacja budowy, nadzór nad pracownikami
Przedsiębiorstwo Budowlane,,RYSTAL-BUD"Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
wykonywanie pomiarów czynników środowiska na terenie zakładów pracy na terenie głównie województwa lubuskiego (mierzone czynniki i hałas, zapylenie, substancje chemiczne)
BOGNA UŹDZICKA - 2017-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Księżyno (podlaskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
Rozwożenie dań zgodnie ze złożonym przez klienta zamówieniem, dowożenie pracowników (kelnerów i kucharzy) na miejsce organizacji cateringu. Dowożenie maszyn i urządzeń niezbędnych do organizacji cateringu na miejsce cateringu.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
MULTI-KOM Andrzej Nakielski - 2018-04-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
weryfikowanie oraz sporządzanie baz danych klientów, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pomoc w dystrybucji towarów do sklepów i mieszkań klientów indywidualnych ,
Pomoc w kontroli towaru pod względem ilościowym i jakościowym,
Dbanie o powierzony sprzęt i wyposażenie,
Przestrzeganie przepisów BHP.
Media Expert - 2016-03-23 - Piła (wielkopolskie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowychWspółpraca z Klientem na poszczególnych etapach realizacji projektuPrzygotowanie ofert przy współpracy z działem handlowymRaportowanie wyników działańTelemarketing (Aktywne pozyskiwanie klientów)
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa kluczowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
pakowanie ręczne
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
rozpoznanie i kontrola jakości odpadów surowców wtórnyvy oraz odpadów elektronicznych i elektrycznych, prowadzenie korespondencji w języku chińskim z kontrahentami w Chinach, monitorowanie, analizowanie, roportowanie wyników jakościowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami z Europy Zachodniej w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lędziny (śląskie)
Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO - 2018-07-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- >Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne, adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy wynagrodzenie (podstawa + prowizja). Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji. Niezbędne narzędzia pracy potrzebne do realizacji zadań. Dobrą atmosferę w pracy.- Pozyskiwanie nowych Klientów. Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Biegła obsługa komputera i internetu. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra organizacja pracy i samodzielność,Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań. Wysoka kultura osobista. Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność. Negocjowanie warunków współpracy. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)