SPECJALISTA DS. PRAWNYCH Piotrków Trybunalski oferta pracy BUSZREM S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: • prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: BUSZREM S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŻWIRKI 9, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BUSZREM S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
ŻWIRKI 9, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: ŻWIRKI
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2017
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, koordynacja kompletnego procesu od zamówienia do dostawy , oraz obsługa po sprzedawcza.Sprzedaż Koordynaca realizacji umów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Józefów (mazowieckie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz płacowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksiąg rachunkowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Krosno (podkarpackie)
- Sprzedaż art. ogólnospożywczych w sklepie ŻABKA. Obsługa kasy fiskalnej oraz komputera. Sprzątanie sali sprzedażowej. Przyjmowanie i wykładanie towaru.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-23:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w handlu, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-22:00) (Tel. 669-402-418) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stanisława Łętowskiego 34 A, 40-655 Katowice lub ul. Północna 32, 40-655 Katowice).
URSZULA PACULA - 2017-07-13 - Katowice (śląskie)
pisanie ofert, prowadzenie budżetu, przepływ informacji i dok. proj.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Telefoniczna obsługa klientów w sklepie internetowym. ( sprzedaż internetowa instalacji grzewczych )Możliwość pracy w miejscu zamieszkania.
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-12-27 - Radymno (podkarpackie)
wykonanie instalacji elektrycznych
X-COM PARTNERS RENATA JANOWICZ - 2016-02-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe techniczne (elektronik, mechanik precyzyjny, elektryk, energoelektronik, automatyk, informatyk, optyk, zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samodokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: j. angielski, podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta. Tel.: 691 622 235 Henryk Górski.
GÓRSKI HENRYK BAR MINI KUFELEK - 2016-09-22 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2017-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania technik obslugi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski (wówczas pracodawca zapewnia zakwaterowanie).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane MT2, VT2 oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT. Prawo jazdy kat. B Znajomość rysunku technicznego i norm badawczych oraz zagadnień związanych ze spawalnictwem, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
Uczenie i rozwiązywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia. Wykształcenie wyższe , pedagog, logopeda, terapeuta zajęciowy, pracownik socjalny, pielęgniarka, opiekunka środowiskowa. Półroczny staż pracy z dziećmi z zaburzeniami. Kształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenie treningu zachowań społecznych, kształtowanie motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 18 zł / h
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-11-20 - Harasiuki (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
Sprzedaż towaru na rynek Ukraiński, komunikowanie się z pracownikami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)