SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY POBŁOCIE WIELKIE Szczecin oferta pracy Randstad Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY POBŁOCIE WIELKIE
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz płacowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksiąg rachunkowych
Data publikacji: 2015-11-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Randstad Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek Sienny 46, 70-542 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz płacowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksiąg rachunkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY POBŁOCIE WIELKIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 1 rok stażu
Nazwa pracodawcy: Randstad Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 56/c, 00-024 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: niezwłocznie, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy: Agencja pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 08.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsłu klienta, utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
naprawa sprzętu, usuwanie usterek
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego w ramach realizacji kontraktu, tłumaczenie wszelkich dokumentów handlowych beposredni kontakt z klientem zagranicznym.
Zakład Przetwórstwa Owocowo - Warzywnego " ROLFROZ " - 2017-05-08 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
znajomość programów graficznych, obsługa klientów indywidualnych i zamówień internetowych, dokumenty przesłać e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" Błoszyk Paweł - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, udzielanie informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży samochodów oraz biura obsługi serwisu. Kontakt z klientem, wystawianie zleceń, zamówień, fakturowanie, współpraca z pozostałymi działami.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
Koordynowanie prac związanych z czasowym zatrudnianiem pracowników,administrowanie dokumentacją personalną,pomoc w adaptacji nowym pracownikom,praca w biurze jak i w terenie.
FOLGA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-09 - Kutno (łódzkie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
Prace murarskie, tynki zewnętrzne i wewnętrzne.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Sulbiny (mazowieckie)
- Prezentacja ofert wiodących polskich touroperatorów, aktywny udział w procesie sprzedaży, dokonywanie czynności administracyjnych związanych z sfinalizowaniem zakupu imprezy turystycznej, dbałość o właściwy wygląd biura, jego witryny oraz ogólnego wizerunku.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 10:00-20:00 (do uzgodnienia) + 1 sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość geografi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (603-619-740) (9:00-18:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 2, 40-668 Katowice).
K&K KATARZYNA KANIA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
OBOWIĄZKI●SAMODZIELNE PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI (ILOŚCIOWYMI I JAKOŚCIOWYMI) NA TERENIE CAŁEGO KRAJU;●KOORDYNACJA CAŁEGO PROJEKTU BADAWCZEGO: OD WYBORU METODOLOGII DO PREZENTACJI WYNIKÓW;●REKRUTACJA I SZKOLENIE ZESPOŁU BADAWCZEGO;●FORMUŁOWANIE REKOMENDACJI ORAZ WNIOSKÓW NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ;●KONTROLA BUDŻETU PRZEZNACZONEGO NA BADANIA.
GRUPA WW SP. Z O.O. - 2017-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukiwanie pracowników ze Wschodu: Ukraina, Białorus, Mołdawia. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
WORK SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2016-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie i wypracowanie nowych rozwiązań, zadania administracyjne obszaru - wsparcie kierownika i dyrektora obszaru, przygotowanie i analizowanie danych i dokumentów, nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
MRIJA sp. z o.o. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
Do zadań kelnera należy także przygotowanie lokalu do przyjęcia gości, zadbanie o odpowiedni wystrój dostosowany do okoliczności, nakrywanie do stołu
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Niepołomice (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych.
Arboretum-system P.P.U. Wiesław Spirydowicz - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zabrze (śląskie)
Rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej, kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dot. produkcji, dekretowanie i księgowanie dokumentów w magazynie produkcji, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz rozpatrywanie ich
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A Oddział w Dęblinie - 2017-10-20 - Dęblin (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)