SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Kraków oferta pracy AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.

Data publikacji: 2018-07-05

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM

Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018

Data zakończenia pracy: 22.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości, znajomość przepisów dotyczących rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki uczelni publicznych, znajomość przepisów dotyczących szkół wyższych - ustawy: Prawo o szkolnictwie wyższym, o finansowaniu nauki, znajomość przepisów obwiązujących w jednostkach sfery finansów publicznych i przepisów podatkowych (ptu, pdop) oraz regulacji dotyczących innych opłat (np. PFRON), mile widziana znajomość programu elektronicznego obiegu dokumentów, wysoka etyka pracy, kultura osobista

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 05.07.2018

Oferta pracy ważna do: 20.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - HANDLOWIEC - od 3 070 PLN

promowanie nowych produktów, poszukiwanie klientów, obsługa systemu zamówien
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTADS.KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 3 000 PLN

badanie potrzeb rynku pracy, bieżąca analiza rynku, poszukiwanie nowych klientów, realizacja założonego planu sprzedaży /oferta z GCP Koniecpol/
GRUPA INCO S.A. - 2016-09-06 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ ŚRODKÓW UNIJNYCH - od 3 000 PLN

BIEŻĄCE ROZLICZENIA PROJEKTÓW UNIJNYCH SPORZĄDZANIE WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM ŚRODKÓW FINANSOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PROJEKTÓW
CPB SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmianyOd 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA (WYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY I GOSPODARCZY, SEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH) - 2 500 - 3 200 PLN

Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 2 500 PLN

Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych i księgowych
OPTIMA Medycyna SA - 2016-12-16 - Prudnik (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ENERGII I GAZU - od 3 000 PLN

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA:• SPRZEDAŻ ENERGII I GAZU DO MŚP• AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW• PROFESJONALNE DORADZTWO I BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM• OPIEKA NAD PORTFELEM• CIĄGŁE DOSKONALENIE WIEDZY O RYNKU ENERGII I GAZU• WYKORZYSTANIE SWOJEJ KREATYWNOŚCI, ENERGII I PROAKTYWNEJ POSTAWY W REALIZACJI CELÓW
ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (Z) - od 1 850 PLN

kontakt z klientem, fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki (branża metalowa, elektronarzędzia, części do samochodów cieżarowych)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)

ANIMATOR KULTURY - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łuków (lubelskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - od 2 100 PLN

monitorowanie zakładu i produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI PROJEKTÓW UNIJNYCH - OFERTA STAŻU/OŚRODEK DORADZTWA BIZNESOWEGO JAROSŁAW NAPIERAŁA, KOMASZYCE 53 (NR 0547) - 997,4 PLN

obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-08-18 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU FRANCUSKIM - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 8121) - od 2 000 PLN

rekrutacja pracowników zagranicznych
PSInf Adam Gielewski - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI (NR 0157) - 3 000 - 5 000 PLN

ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Specjalista do spraw marketingu
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UX/UI - od 8 400 PLN

zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji;
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S REKRUTACJI - od 2 780 PLN

Usługi opiekuńcze, rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 500 - 4 000 PLN

przygotowanie i aktualizacja cen sprzedaży produktów, sporzadzanie raportów i analiz sprzedażowych, przygotowanie
Torex Spółka zoo Janowice - 2016-06-08 - Piątek (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR (214J) - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)

KSIĘGARZ - 997,4 PLN

/
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Białystok (podlaskie)