SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI Włocławek oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ
Stanowisko: SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
Data publikacji: 2016-07-05
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIEDZIANA 2/4, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: skuteczna komunikacja w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
JAGIELLOŃSKA 10, 85-020 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.WIIH.COM.PL
Ulica pracodawcy: JAGIELLOŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Poznanie pracy urzędu, nabycie umiejętności analizowania przepisów i ich interpretacji oraz praktyczne umiejętności ich zastosowania. Praktyczna znajomość zasad działania Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego i prowadzenia mediacji. Zdobycie umiejętności skutecznej komunikacji we współdziałaniu z zespołem pracowników i klientem urzędu. Doskonalenie umiejętności organizacji czasu pracy w urzędzie. Poznanie zasad działania archiwum zakładowego.
Data dodania oferty pracy: 05.07.2016
Oferta pracy ważna do: 29.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
-UDZIAŁ W USTALANIU KOSZTÓW PRODUKCJI WYROBU -SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZDOKUMENTACJI OFERTOWEJ -PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z PRZEKSZTAŁCANIEM WYROBÓW ORAZ Z WDROŻENIAMI NOWYCH WYROBÓW-UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PROCEDUR PRODUKCJI -WSPÓŁPRACĘ Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW -PRACĘ W BIURZE W SIEDZIBIE FIRMY
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta w przewozach międzynarodowych- Aktywne pozyskiwanie zleceń spedycyjnych na rynkach wschodnich (Rosja, kazachstan, Białoruś)- Nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu- Rozliczanie finansowe transportów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Białystok (podlaskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu Office w tym Excell; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu; wystawianie dokumentacji magazynowej; raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COGNOR S.A. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło - 2018-03-20 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie ofert, prezentacji, spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami, przygotowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja bazy klientów
SWT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Zator (małopolskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
rozliczanie czasu pracy kierowcy, rozliczanie delegacji kierowców
FM Expert IWONA DUDKA - 2016-10-24 - Borki (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą pojazdów w trasie, kontrola nad rozladunkiem, kontrola nad obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt telefoniczny:516004848(w celu umówienia się na spotkanie),praca w godz.6:00-14:00,nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych oraz współudział w ich polepszeniu,rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-12 - Andrychów (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYGOTOWYWANIE OGŁOSZEŃ AUKCJI INTERNETOWYCH. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE STRONAMI WWW. WYKONYWANIE FOTOGRAFII REKLAMOWEJ. OPRACOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
"Szczegółowe informacje o ofercie pracy na stronie www.bpp.gov.pl, zakładka praca."Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi; ZAKRES ZADAŃ: pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta, inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja), wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego; WARUNKI PRACY: Praca poza siedzibą urzędu; Wyjazdy służbowe; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Praca na terenie szpitala / oddziału psychiatrycznego; miejsce pracy: Toszek, ul. Gliwicka 5 i Sosnowiec, ul. Zagadłowicza 3;
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-08-23 - Toszek (śląskie)
Brak danych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MASTEX" GRZEGORZ SZANIAWSKI - 2016-07-18 - Wasilków (podlaskie)
- realizacja polityki firmy z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i HACCP, opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji.- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.- proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy.- nadzór na substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyk.- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP,- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej.- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego które wiąże się z wykonywaną pracą.- wykonywanie obowiązków wynikających z procedur systemu zarządzania PN-N-18001, ISO 9001, HACCP
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, pomoc przy redagowaniu miesięcznika ekonatura, pisanie artykułów prace korektorskie, udział w konferencjach, pisanie raportów i realizacja projektów z zakresu edukacji ekologii. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: D,A
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)
kontakt z klientem, zarzadzanie sprzedaż a, zaopatrzenie sklepu w towar
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kiczyce (śląskie)