SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:a)obywatelstwo polskie,b)wykształcenie średnie lub wyższe,c)staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f)nieposzlakowana opinia.2.Wymagania dodatkowe:a)doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b)znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c)umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d)umiejętność obsługi komputera, e)predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjnyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 30 lipca 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2018
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
monitorowanie i realizacja planów, współpraca z kupcami strategicznymi i działem planowania produkcji, wywoływanie dostaw surowców, nadzorowanie procesu wyszukiwania, selekcji i kwalifikacji dostawców, negocjowanie cen i warunków dostaw materiałów, inicjowanie i prowadzenie działań związanych z optymalizacją kosztów, nadzór nad procesami reklamacji, nadzorowaniei ciągłe usprawnianie procesów w obszarze zakupów
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Namysłów (opolskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
wydawanie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bieżuń (mazowieckie)
1. Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności eksploatacyjnej nieruchomości i obiektów w tym podległych dozorowi UDT2. Nadzór nad prowadzoną dokumentacją administracyjno-techniczną
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Solina (podkarpackie)
Sporządzanie listy świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka a także dla osób pełnoletnich pozostających w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka. Uzupełnianie kart świadczeń dzieci w rodzinach zastępczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa reklam w internecie
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż w markecie ogólnospożywczym mięsa i wędlin
FRAPO-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sieć sklepów POLOmarket - 2016-05-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie powierzchni do nakładania powłok lakierniczych
Marcin Matuszak PHU STYLOSTAL II - 2018-07-04 - Dorohucza (lubelskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
- zdalne wdrażanie autorskiego oprogramowania firmy,- wsparcie dla obecnych Klientów (zdalnie, ale gdy sytuacja tego wymaga, w siedzibie firmy u Klienta delegacja), - współpraca z działem produkcji przy rozwoju systemu, - udział w testach nowych wersji oprogramowania.
Zarządzanie po ludzku Przemysław Chmielowiec - 2016-12-13 - Igołomia (małopolskie)
Organizowanie promocji i gazetek reklamowych, współpraca z handlowcami.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Radlin (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników czasowych, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Częstochowa (śląskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości produktu folii finish zgodnie z wymaganiami klienta, analiza niezgodności jakościowych produktu i proponowanie rozwiązań, udostępnianie do sprzedaży materiału jakościowo zgodnego z wymaganiami klienta, administrowanie bazami danych folii finish
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
"East - West" Elena Janina - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej; obsługa klienta w markecie budowlanym;godziny pracy 8.00-16.00, 12.00-20.00, sob. 8.00-19.00, niedz. 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bogatynia (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY ORAZ POTRZEBY KLIENTA, REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, WPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW, ZAKŁADANIE KARTOTEK POZYSKANYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAMÓWIEŃ, SPORZĄDZANIE POTWIERDZEŃ ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI WYSYŁKOWEJ DO FAKTUROWANIA, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOSTAWY, PRZYGOTOWANIE PRZESUNIĘĆ TOWARÓW/PRODUKTÓW/USŁUG MIĘDZY JEDNOSTKAMI, MONITOROWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH, STAŁA KONTROLA MAGAZYNÓW, AKTYWNY WKŁAD W TWORZENIU DOBREGO WIZERUNKU FIRMY.OCZEKIWANIA:-WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE TECHNICZNE)-KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO-B.DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE-ZDOLNOŚCI ANALITYCZNE, DOSKONAŁA ORGANIZACJA CZASU PRACY-CHĘĆ DO NAUKI
ENGRAM S.C. - 2016-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.OBSŁUGA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)