SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Tczew oferta pracy APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe Bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznychMinimum 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadrowo-płacowym Bardzo dobra organizacja pracyUmiejętność efektywnej pracy w zespole i pod presją czasuDokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracęDobra znajomość MS OfficeKomunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.apator.com/pl/kontakt
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Gazomierze, wodomierze.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.10.2017
Oferta pracy ważna do: 18.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-04-20 - Płock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
- prace biurowe- segregowanie dokumentów- wprowadzanie zamówień do systemu- wystawianie faktur dla klientów polskich i zagranicznych- potwierdzanie zamówień- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Brójce (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie zamówieniami klientów, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, -przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, -współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- publikacje treći w internecie,- obsługa stron www.,- prace biurowe,- marteting internetowy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
REALIZACJA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, REJESTROWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ERP, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW, NEGOCJOWANIE CEN KOMPONENTÓW I WARUNKÓW DOSTAW, ZABEZPIECZENIE ZAKUPÓW POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, DOSKONALENIE RELACJI I OPIEKA NAD DOSTAWCAMI, MONITORING I BIEŻĄCA ANALIZA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, OBSŁUGA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W SYSTEMIE KLASY ERP, ZARZĄDZANIE STANAMI ZAPASÓW GRUP WYROBÓW, ZARZĄDZANIE DEDYKOWANĄ GRUPĄ ASORTYMENTU, WYROBÓW, W TYM ZARZĄDZANIE STOKIEM MAGAZYNOWYM
MINE MASTER Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
ABL SERVICE R.Brząkała R. Gawron M.Nazaruk sp.jawna - 2017-05-22 - Brzeziny (łódzkie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie i monitorowanie kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
-
SANDRA JANUSZ ZALEWSKI SPÓŁKA SP. J. - 2016-12-09 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
jw
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Janki (mazowieckie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferta skierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
Zarządzanie gospodarką magazynową. Kontrola stanów i przyjęć magazynowych. Przeprowadzanie inwentaryzacji. Raportowanie wyników pracy przełożonemu. Optymalizacja procesów magazynowych. Praca na automatach i obsługa przewijarki.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
aktywne poszukiwanie klientów, sprzedaż logo do samochodów (głównie telefoniczna)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, selekcja napływających aplikacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynności w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza:1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z późn. zm.)4. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy w ilości 10 godzin tygodniowo.II. Niezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;2) kształtowanie nawyków celowej aktywności;3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.2. Spostrzegawczość , podzielność uwagi.3. Zrównoważenie emocjonalne.4. Odporność na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Osoba musi być dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. Oświadczenie osoby , że nie była skazana prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane.5. Oświadczenie osoby , że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru własnoręcznie podpisane:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru Ośrodka Pomocy Społecznej w Harasiukach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)
Naprawa pojazdów samochodowych i autobusów.
BIELECKI KRZYSZTOF F.H.U. BIELAWA - 2017-12-21 - Leśna (dolnośląskie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2017-04-14 - Siedlce (mazowieckie)
Promocja oraz marketing piłki siatkowej, utworzenie dzieła polegające na wykreowaniu wizerunku sportowca lub trenera w piłce siatkowej
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)