SPECJALISTA DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Brójce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - prace biurowe- segregowanie dokumentów- wprowadzanie zamówień do systemu- wystawianie faktur dla klientów polskich i zagranicznych- potwierdzanie zamówień- obsługa klienta
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Brójce (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brójce, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- prace biurowe- segregowanie dokumentów- wprowadzanie zamówień do systemu- wystawianie faktur dla klientów polskich i zagranicznych- potwierdzanie zamówień- obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brójce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Mechanik pojazdów samochodowych. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-pt., co druga sobota) na jedną zmianę.
Łukasz Zdebski Global Serwis Group - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYDZIAŁU ZGODNIE Z OPRACOWANYM RZECZOWYM WYKAZEM AKT, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK, UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, ZAKŁADANIE I WERYFIKACJA TECZEK KIEROWCÓW, PRZEKAZYWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAŁATWIONYCH DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO, POMOC PRACOWNIKOM WYDZIAŁU W ZAKRESIE WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI, POMOC PRACOWNIKOM PRZY WYDAWANIU ZEZWOLEŃ NA POJAZDY UPRZYWILEJOWANE, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZMIANIE DANYCH W POSIADANYCH UPRAWNIENIACH, PRZYJMOWANIE DO DEPOZYTU PRAWA JAZDY, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZATRZYMANIU PRAWA JAZDY, POBIERANIE OPŁATY SKARBOWEJ OD CZYNNOŚCI URZĘDOWYCH (DECYZJE) I ZAŚWIADCZEŃ, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie zaopatrzenia budów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysiadło (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
prace proste przy produkcji książki,zatrudnienie: umowa o pracę na okres próbny-1 miesiąc,następnie umowa na czas określony-3 miesiące
OZGraf - Olsztyńskie Zakłady Graficzne S.A. - 2016-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Praca do przyuczenia. Praca na trzy zmainy: 05:30-13:330, 13:30-21:30, 21:30-05:30.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Oczekiwania pracodawcy:•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne , dobra organizacja pracy ,samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność•efektywna praca w zespole•samodzielność w działaniu i zaangażowanie. Godz. pracy 7-15. Wysokość proponowanego wynagrodzenia od 3500 zł brutto, premia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,Praca w młodym, aktywnym zespoleCiekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmiePakiet medycznyAtrakcyjny pakiet socjalnystabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycjiProfesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Obróbka elementów metalowych w produkcji jednostkowej, wykonywanie ozdobnej galanterii metalowej bramy, balustrady ogrodzenia itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
Organizowanie turnusów rehabilitacyjnych według planu turnusu.
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-26 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-05-20 - Zamość (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie dokumentacji handlowej, kontakt z klientami, WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne- najlepiej metalurgia lub inżynieria materiałowa, prawo jazdy kat. B
LP BUD Leszek Paruzel Herby - 2016-09-05 - Herby (śląskie)
monitorowanie i rozliczanie wydatków, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowywanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, opisywanie dokumentów księgowych, dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zagranicznych klientów banku Santander w zakresie otwierania/zamykania kont bankowych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, aktywowanie kart kredytowych i reklamacji związanych z płatnościami kartami. Wprowadzanie i aktualizacja danych osobowych klientów. Obsługa procesów związanych z udzielaniem pożyczek krótkoterminowych oraz obsługą pozostałych produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Tychy (śląskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pozyskiwanie kontrahentów. Realizowanie strategii komunikacji z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2018-02-06 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)
ukłądanie kostki brukowej
BETONEX-Import-Eksport Produkcja Materiałów Budowlanych S. Kossakowski Czarnia - 2016-03-10 - Surowe (mazowieckie)