SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI Przemyśl oferta pracy ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018
Data zakończenia pracy: 14.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa pracy, znajomość pakietu Microsofr, Office. Mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Optima
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Adres strony pracodawcy: www.elbudprzemysl.pl
Ulica pracodawcy: Sielecka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z betonu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
SPRZEDAWCA/KASJEROBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU, WYKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ ITP.
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Dębica (podkarpackie)
bieżący monitoring spłat pożyczek i zabezpieczeń; cesja praw z polis ubezp. + przygotowanie, przeprowadzanie wizji lokalnych pożyczkobioców; rozliczanie udzielonych pożyczek-cel; przeprowadzanie wstępnych czynności windykacyjnych (pisma, telefony, e-maile); prowadzenie rejestrów pożyczkobiorców (zmiany); reklama, promocja, strona internetowa; wykonywanie zdjęć różnych wydarzeń; uczestnictwo w szkoleniach, spotkaniachWymagania:wykształcenie średnie, preferowane wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka obcegopraca-8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość branży stalowej, narzędziowej, obsługa pakietu Office, łatwość nawiązywania kontaktów, współpraca w zespole.Sporządzanie zamówień na zakup, negocjacje cenowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FERRUM sp.j., Krzysztof Sikora, Paweł Sikora - 2016-06-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
modelowanie, wdrażanie i wspieranie procesów zarządzania w produkcji oraz w systemachzapewnienia jakości w oparciu narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - BUDOWLANE J.W "ŚLEPSK" JÓZEF WISZNIEWSKI - 2016-01-14 - Augustów (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: znajomość branży budowlanej, podstawy kalkulacji, czytanie rysunku technicznego; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie - budownictwo, doświadczenie zawodowe, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel); KONTAKT: w.proszkowski (at) bruksa.pl
"BRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Lisów (śląskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD MECHANICZNY ANDRZEJ BAZAN - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, odśnieżanie, obsługa terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Łódź (łódzkie)
-sporządzanie deklaracji VAT - weryfikacja poprawności i kompletności rejestrów VAT, rozliczanie;-kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (głównie faktury / rachunki zakupowe krajowe, noty księgowe i odsetkowe własne i obce)-bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami (kompensaty, potwierdzenia sald, naliczanie odesetek, bez windykacji);-elektroniczna obsługa rachunków bankowych;-rozliczenie akcyzy od energii elektrycznej;-monitorowanie zmian w przepisach prawa (dot. głównie VAT, CIT, kacyza od energii elektrycznej);
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż- przygotowanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów ( wprowadzenie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
COMPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Falenty Duże (mazowieckie)
ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunków kosztów i wyników, analizowanie wyników, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, płac i PFRON.
Biuro Rachunkowe "FISKUS" Bogusława Jodłowska, Bogusław Jodłowski s.c. - 2017-12-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
jw.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie transakcji sprzedaży,- przygotowanie zamówień dot. sprzedaży,- korespondencja z klientami firmy,- obsługa sprzedaży bezpośredniej,- obsługa sprzedaży wysyłkowej,- rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno - remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno - remontowych.praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
SPORZĄDZANIE ZAPYTAŃ I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERTOWE,WYSTAWIANIE POLECEŃ SPRZEDAŻY I FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, , KONTROLA PRAWIDŁOWEGO STOSOWANIA STAWEK W FAKTURACH KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻÓWYCH,SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW Z WYKONANYCH USŁUG, WYSTAWIANIE,ROZLICZNIE,AWIZACJA I PRZEKAZYWANIE FAKTUR DO FIRM SPEDYCYJNYCH,SPORZĄDZANIE I AKTUALIZACJA INSTRUKCJI PRZEWOZOWYCH DLA WYSYŁEK KLIENTÓW, STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SPEDYCYJNYMI I PRZEWOŹNIKAMI KOLEJOWYMI.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Liczenie towaru.
kontakt przez OHP - 2016-05-10 - Kutno (łódzkie)
sprzedaż oferty firmy, kontakt z klientem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
- Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych usług, prowadzenie raportów finansowych klientów głównie z krajów wschodnich (m.in. z Rosji i Białorusi) oraz Polski, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjskojęzycznym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 13.06.2016 r. do 12.06.2019 r. Praca minimum 90 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin/miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie ofert handlowych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Leszno (wielkopolskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)