SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO Katowice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 927,16 PLN
Zakres obowiązków: - Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
Data publikacji: 2017-06-20
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 927,16 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 927,16 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse lub handel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kreatywne myślenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.kotrak.com
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 20.06.2017
Oferta pracy ważna do: 04.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
nauczanie matematyki w klasach I - III gimnazjum
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii - 2016-07-08 - Krajenka (wielkopolskie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż, doradzanie klientom, kompleksowa obsługa klienta, obsługa programu WG-MAG, dbanie o powierzoną grupę produktów, składanie zamówień, obsługa urzadzen biurowych, inne prace biurowe
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
StudioNET - AGENCJA REKLAMOWA - 2016-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Rybnik (śląskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa internistycznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Ocena zgodności procesu, nadzór nad poprawnością procesów specjalnych, wsparcie w zakresie przygotowania założeń projektowych.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki według dostawców w programie komputerowym ZWSI RON, koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń, Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów, realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
sporzadzanie dokumentów w jwz. koreański, i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
zgłaszanie odpraw celnych, wykonywanie zadań na stanowisku agent celny
WESTANA ENTERPRISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Wólka Okopska (lubelskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania,- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów,- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów,- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp za względu na stanowisko,- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości w referacie finansowo-podatkowym, pomoc w rozliczaniu inwentaryzacji, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, pomoc w prowadzeniu księgowości w zakresie dochodwó i wydatków budżetowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Susiec (lubelskie)
Montaż elektryki w podzespołach reklamowych; montaż elementów z tworzyw sztucznych; metalowych, drewnianych itp.; dbałość o powierzone urządzenia,kontrola jakości wykonanych elementów.
VIVENGE Spółka z o.o. - 2016-07-27 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)
sporządzenie dokumentacji sprzedaży w języku obcym (ukraiński, rosyjski), praca w terenie, sprzedaż i kupno samochodów, kreowanie polityki sprzedaży w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
praca biurowa, obsługa maili, kontakty z klientami, obsługa mediów społecznościowych, kontakty mailowe z klientami z zagranicy
BONSAI CONSULTING ĆWIKLIŃSKI KAROL - 2017-11-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa mechanizmu śmieciarki,załadunek i rozładunek,opróżnianie pojemników.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Zambrów (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Racibórz (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)