SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OB艁UGI KLIENTA Zabierz贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OB艁UGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - dostarczanie wsparcia dla klient贸w poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania,- przetwarzanie i zarz膮dzanie zapytaniami klient贸w dotycz膮cych produkt贸w, zam贸wie艅, faktur, p艂atno艣ci, zwrot贸w, platform online oraz warunk贸w i termin贸w,- aktualizowanie i wprowadzanie danych do system贸w,- wsparcie przy wdra偶aniu i realizacji plan贸w sprzeda偶owych i marketingowych,- zapewnienie poufno艣ci informacji, do kt贸rych ma si臋 dost臋p za wzgl臋du na stanowisko,- tworzenie i wdra偶anie innowacyjnych rozwi膮za艅 podnosz膮cych poziom satysfakcji klienta.
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabierz贸w, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- dostarczanie wsparcia dla klient贸w poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania,- przetwarzanie i zarz膮dzanie zapytaniami klient贸w dotycz膮cych produkt贸w, zam贸wie艅, faktur, p艂atno艣ci, zwrot贸w, platform online oraz warunk贸w i termin贸w,- aktualizowanie i wprowadzanie danych do system贸w,- wsparcie przy wdra偶aniu i realizacji plan贸w sprzeda偶owych i marketingowych,- zapewnienie poufno艣ci informacji, do kt贸rych ma si臋 dost臋p za wzgl臋du na stanowisko,- tworzenie i wdra偶anie innowacyjnych rozwi膮za艅 podnosz膮cych poziom satysfakcji klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽300 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OB艁UGI KLIENTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabierz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krakowski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik centrum elektronicznej obs艂ugi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 29.05.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporno艣膰 na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 szybkiego uczenia si臋
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywno艣膰
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy: - wykszta艂cenie wy偶sze, mile widziane kierunki prawnicze, - umiej臋tno艣ci: bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu Microsoft Office, MS Project, Excel, Power Point, zarz膮dzanie czasem, praca w grupie, zorientowanie na dzia艂anie, umiej臋tno艣膰 wyznaczania priorytet贸w, odporno艣膰 na stres, szybkie uczenie si臋, zorientowanie na klienta, praca pod presj膮 czasu, analityczne my艣lenie, zarz膮dzanie lud藕mi, komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰, samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w, wychodzenie z inicjatyw膮, - mile widziane do艣wiadczenie w obs艂udze klienta - do艣wiadzczenie w pracy w mi臋dzynarodowym 艣rodowisku, - bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego (zar贸wno w mowie, jak i pi艣mie) min. na poziomie C1, wsp贸艂praca z klientami zza granicy, - bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego, min. na poziomie C1, - znajomo艣膰 j臋zyka arme艅skiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie do pracodawcy wydane przez Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 RACHUNKOWO-KSI臉GOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obs艂ugi klienta
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy wa偶na do: 23.05.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obs艂uga klienta niemieckiego, przyjmowanie zam贸wie艅, tworzenie raport贸w
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
szczeg贸艂owe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zak艂adka oferty pracy
S膮d Okr臋gowy w S艂upsku - 2017-05-26 - S艂upsk (pomorskie)
Specjalista ds. rozlicze艅 i roszcze艅 lub Asystent w dziale rozlicze艅 i roszcze艅, potencjalny zakres zada艅: a) Weryfikuje poprawno艣膰 przygotowanych dla cel贸w rozliczeniowych przez Podwykonawc贸w dokument贸w, o艣wiadcze艅, w tym rzeczowo-finansowych protoko艂贸w potwierdzaj膮cych wykonanie poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogram贸w p艂atno艣ci. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protoko艂贸w rzeczowo-finansowych oraz kompletacj臋 przekazywanych przez poszczeg贸lne piony/dzia艂y odpowiednich protoko艂贸w odbioru np. rob贸t/dostaw/us艂ug, celem rozliczenia Etap贸w P艂atno艣ci wynikaj膮cych z Umowy z Inwestorem. c) W艂a艣ciwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty zwi膮zane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezb臋dn膮 korespondencj臋 w zakresie Rozlicze艅 dla Kierownika Dzia艂u. e) Raportuje do Kierownika Dzia艂u o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach i ewentualnych problemach w osi膮gni臋ciu zgodnego rozliczenia zawartych Um贸w (analizuje przyczyny, zagro偶enia, proponuje dzia艂ania naprawcze b膮d藕 koryguj膮ce). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powsta艂ych roszcze艅 w porozumieniu z Kierownikiem Dzia艂u. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokument贸w Zmiany Kontraktu oraz wsp贸艂uczestniczy w pozyskiwaniu od personelu bran偶owego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) W艂a艣ciwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty zwi膮zane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Dzia艂u. j) Prowadzi rejestr Roszcze艅, skierowanych do Sp贸艂ki, oraz wychodz膮cych ze Sp贸艂ki. k) Prowadzi 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z Kierownikiem Dzia艂u oraz z personelem bran偶owym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarz膮dzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawc贸w w zwi膮zku z realizacj膮 przez Nich Um贸w podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Dzia艂u wsp贸艂pracuje z Dzia艂em Prawnym sp贸艂ki oraz Kancelari膮 obs艂uguj膮c膮 Sp贸艂k臋 w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zg艂oszone do Sp贸艂ki roszczenia lub odpowiedniego zg艂oszenia / inicjowania roszcze艅 Sp贸艂ki. m) Monitoruje i zg艂asza Kierownikowi Dzia艂u konsekwencje zwi膮zane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych op贸藕nieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za w艂a艣ciwe przechowywanie w Biurze Projektu dokument贸w zwi膮zanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokument贸w Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu bran偶owego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) W艂a艣ciwe przechowywanie w Biurze Projektu dokument贸w zwi膮zanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Dzia艂u.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (艣l膮skie)
stosowanie w艂a艣ciwych technik, instrument贸w oraz procedur wyboru i doboru pracownik贸w, wykorzystuj膮cych ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydat贸w, wyszukiwania pracownik贸w dla zlece艅 klient贸w, wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy okre艣lenia procedury rekrutacji i wyboru instrument贸w oceny kandydat贸w
JBM Barbara Milewska - 2017-12-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 33 476 26 14 lub CV przes艂a膰 na maila: mkaminskan (at) aktyw.net. Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci. Praca na umow臋 na czas okre艣lony (max. 3 lata). Praca na jedn膮 zmian臋 w godz. 8-16.
Kami艅ska-Nawrot Monika Licencjonowane Biuro Rachunkowe "AKTYW" - 2016-02-29 - Roczyny (ma艂opolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, budowanie oraz utrzymywanie d艂ugofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. sp贸艂ka komandytowa - 2018-02-23 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie techniczne, obs艂uga komputera w zakresie Microsoft Office w szczeg贸lno艣ci Excel. Charakterystyka pracy: sporz膮dzanie pism dot. obs艂ugi biura, ca艂okszta艂t dokumentacji zwi膮zanej z taborem samochodowym, sporz膮dzanie um贸w najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokument贸w zwi膮zanych z przyj臋ciem i likwidacj膮 艣rodk贸w trwa艂ych, wsp贸艂praca z Urz臋dami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i ksi膮偶ek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawc膮 osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSI臉BIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSG脫R SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- zgodnie ze stanowiskiem
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2016-05-30 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
prace 艣lusarskie og贸lnopoj臋te
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Str贸偶a (ma艂opolskie)
prowadzenie dzia艂u kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.po偶 praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozda艅 archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie, aktualizacja, weryfikacja bazy klient贸w firmy- przygotowywanie um贸w dla pracownik贸w tymczasowych w j臋zyku polsko-ukrai艅skim, polsko-rosyjskim- t艂umaczenie szkole艅 BHP (og贸lne, stanowiskowe, kontrolne) z j臋zyka polskiego na j. ukrai艅ski i/lub rosyjski dla pracownik贸w ze Wschodu- przygotowywanie raport贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem pracownik贸w w poszczeg贸lnych klient贸w
Pracovita sp. z o.o. - 2018-03-09 - Jarocin (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta indywidualnego i zbiorowego, sprzeda偶 us艂ug tyrystycznych w systemie, sprzeda偶 system贸w informatycznych do obs艂ugi biur turystycznych, rozw贸j sieci sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Zarz膮dzanie 艣rodkami transportu, ustalanie rozk艂adu jazdy, prowadzenie ubezpiecze艅 pasa偶er贸w. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowc贸w.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamo艣膰 (lubelskie)
jw.
Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie produkt贸w na sprzeda偶, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwa艂ki (podlaskie)
Opisywanie tekst贸w w j臋zyku niemieckim, transkrypcja fonetyczna. Ods艂uchiwanie nienmieckoj臋zycznych nagra艅 oraz tworzenie transkrypcji. Prace administarcyjne.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Gda艅sk (pomorskie)
prowadzenie baz danych (sprz臋tu, narz臋dzi niezb臋dnych do prac na budowie); odnotowywanie wprowadzenia/wyprowadzenia sprz臋tu; raportowanie dostaw na teren budowy;
BUDIMEX SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Murowana Go艣lina (wielkopolskie)
- obs艂uga klienta zagranicznego,- tworzenie opis贸w produkt贸w,- realizacja zam贸wie艅 w sklepach internetowych
BASKETMANIA Sp贸艂ka z o.o. Sp贸艂ka komandytowa - 2016-11-29 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sierpc (mazowieckie)
Doradztwo ubezpieczeniowo-inwestycyjne, pozyskiwanie oraz nawi膮zywanie d艂ugotrwa艂ych relacji z klientami, aktywana sprzeda偶 produkt贸w, organizacja spotka艅 biznesowych z Klientami. Praca na umow臋 zlecenie w godz. 9-17 w Ko艂obrzegu. Bonus za szkolenie licencyjne 1 tys. z艂 brutto, karta Medicover, ubezpieczenie grupowe, 50 z艂 dofinansowania do abonamentu telefonicznego.
Nationale Nederlanden Us艂ugi Finansowe S.A. - 2016-10-26 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z klientem - spisywanie um贸w. Sprzeda偶 wyrob贸w stolarki budowlanej (drzwi, pod艂ogi).Sprzeda偶 internetowa.Przygotowywanie ofert.Zam贸wienia.
www.BRYL-DOM.pl Arkadiusz Majewski 呕ary - 2018-04-16 - 呕ary (lubuskie)
Obs艂uga najwi臋kszego klienta Shella dzia艂aj膮cego w Rosji, obs艂uga w j臋zyku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Doradztwo, sprzedaz pakiet贸w ochronnych, zdrowotnych dla firmAplikacje nalezy z艂o偶y膰 do dnia 05.01.2016Wynagrodzenie od 3000-6000z艂 Praca w Elbl膮gu i okolicach
Powszechny Zak艂ad Ubezpiecze艅 Na 呕ycie SA - 2015-12-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Ustro艅 (艣l膮skie)