SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
Data publikacji: 2017-10-04
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jankowicka 9, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: program Microsoft Excel
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jankowicka 9, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: transport lądowy pasażerski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów; obsługa procesów związanych z zatrudnieniem. Sporządzenie sprawozdań, deklaracji PERON, przygotowywanie umów. Tworzenie regulaminów organizacyjnych. Współpraca przy opracowywaniu budżetu finansowego szkoły.
Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie - 2016-08-10 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00
PHUP ROLMASZ SP Z O.O. - 2017-02-06 - Słupsk (pomorskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w j. ukraińskim, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Praca na linii produkcyjnej okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
Planowanie i koordynowanie sprzedaży, dystrybucja, obsługa programu handlowego WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z firmami z rynków UE i Europy Wschodniej, praca z kierowcami, sczytywanie kart kierowców, kompletowanie dokumentacji przewozowej i organizacja techniczna transportu w przewozach międzynarodowych. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, znajomość programów MS OFFICE, TACHO SPEED, znajomość dokumentacji transportowej, bardzo dobra znajomość prawa transportowego, prawo jazdy kat B, min 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość jęz. ukraińskiego, podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego i angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-19 - Tajęcina (podkarpackie)
Poszukiwanie, nawiązywanie i obsługa klienta głównie z terytorium Rosji oraz docelowo z Ukrainy w celu sprzedaży miejsc reklamowych. Pomoc przy kontaktach handlowych na terytorium Niemiec.
twojbillboard.pl RAFAŁ ŚPIEWAK - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji na produkcję,pomoc przy realizacji zakupów materiałowych,pomoc przy realizacji dokumentów wysyłkowych produktu
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-02-01 - Bolęcin (małopolskie)
Obsługa finansowa projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość finansowa
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-12 - Tarnów (małopolskie)
przewóz osób
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Lubartów (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikatyjnych i majątkowych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, praca na kalkulatorach do liczenia ofert. Praca dwuzmianowa w godz. 9-19; w soboty w godz. 9-14 od poniedziałku do soboty
"MULTI PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-01-21 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
pełnienie funkcji specjalisty ds.zieleni przy nadzorowaniu zadania:Rewaloryzaja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego
Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WPROWADZANIE DANYCH DOT. KLIENTÓW DO SYSTEMU, KOORDYNOWANIE PROCESU WYSYŁKI, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA KLIENTÓW, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ, PRAWIDŁOWE FAKTUROWANIE ORAZ WYSTAWIANIE FAKTUR KORYGUJĄCYCHPraca w godz. 8-16
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-09 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista kontroli produkcji
CO.RAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zaopatrzenia dla działu technicznego,nadzór nad magazynem w działe technicznym, zapytania ofertowe, współpraca z dostawcami
GRAAL SA - 2015-11-27 - Kartoszyno (pomorskie)
- obsługa inwestycji budowlanych,- doradztwo techniczne
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami, realizowanie polityki firmy w zakresie planu sprzedaży
JUSTUS Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie umów z pracownikami rosyjskojęzycznymi (Ukraina, Gruzja, Mołdawia, Rosja), negocjacje warunków zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Żyrardów (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)