SPECJALISTA DS.ZIELENI Olsztyn oferta pracy Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZIELENI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie funkcji specjalisty ds.zieleni przy nadzorowaniu zadania:Rewaloryzaja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego, 10-542 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie funkcji specjalisty ds.zieleni przy nadzorowaniu zadania:Rewaloryzaja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wykonano wydruk ,poinformowano pracodawcę ,że w ewidencji figurują 3 osoby bez doświadczenia.Pracodawca chce osoby tylko z wymaganiami podanymi w ofercie,poinformowano o rozpowszechnieniu oferty na stronie i na tablicy ogłoszeń.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ZIELENI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ogrodnictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
osoba, która: a) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie,b) po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich,przez co najmniej 9 m-cy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkch wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy pracach w muzeum będącym instytucją kultury,osoba,która posiada min.3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z zagospodarowaniem terenów zieleni i prowadzeniem prac związanych z wycinką drzew
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ogrodnictwa
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, wydawanie posiłków, obsługa klientów, utrzymanie czystości
BAR FAMILIJNY MIŚ MARIUSZ TYLKOWSKI - 2016-10-05 - Zelów (łódzkie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
układanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń, obsługa klientówgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub kilku zespołów. Wsparcie zespołu sprzedaży w rozwiązywaniu problemów klientów i ulepszaniu przyszłych produktów. Dostarczanie usług oraz serwisów w danym regionie, a także monitorowanie pracy innych agentów. Identyfikacja trendów oraz luk w procesach i produktach w celu podniesienia jakości usług dzięki doskonałej znajomości procesów w organizacji między innymi Cisco TAC.BU.Logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
- powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie - 2018-08-08 - Cieszyn (śląskie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
pakowanie paczek dla klientów, obsługa programu komputerowego, drobne prace porządkowe
Darymex D. Gruca i R. Rączka Spółka Jawna - 2016-12-29 - Brzeszcze (małopolskie)
Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
fakturowanie, rozliczanie delegacji, rozliczanie kilometrów zużycia paliwa
Anneberg Transpol Int. Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
załadunek i rozładunek towarów (zboże), wypełnianie dokumentów przewozowych
USŁUGI TRANSPORTOWE TOMASZ ŁANIEC - 2016-07-06 - Kamienny Most (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiskaspecjalistyczne oraz niższego szczebla do róznych działów wewnątrz firmy, w tym publikacja ogłoszeń , selekcja aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i angielskim, ocena kompetencji kandydatów, udzielanie informacji zwrotnychpo zakończeniu projektu Aktywneposzukiwanie kandydatów (Linkedld, GoldenLine) Realizacja procesu zatrudnienia pracowników, w tym onboarding.Uczestnictwo w tworzeniu oraz realizacji polityki HR .Monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze.Udział w projektach realizowanych przez HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń instalacji elektroenergetycznych;Usuwanie awarii elektroenergetycznych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji do sprzedązy krajowej i zagranicznej; prowadzenie bazy danych zleceń; wyszukiwanie nowych klientów; prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za obsługę i zawieranie kontraktów handlowych z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, także z Wietnamu lub Chin, obsługa klientów w miejscu sprzedaży, pakowanie towarów, przygotowywanie dowodów sprzedaży, pobieranie zapłat za zakupione towary
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)