SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Świnoujście oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 832 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 55, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 832 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2832 zł wysługa+ premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 832 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca na podobnym stanowisku pracy.
Nazwa pracodawcy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Piastowska 55, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Piastowska
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy: Ośrodek szkolno wychowawczy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analizowanie rynku branżowego w Jordanii, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaków handlowych z podmiotami z Jordanii, budowanie korzystnego wizerunku firmyPraca Harta + delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Harta (podkarpackie)
- gipsowanie, - malowanie, - przyuczenie w zakresie glazurnictwa
IDZIKOWSKI ADAM IDZIKOWSKI - 2018-02-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem z krajów niemieckojęzycznychWsparcie techniczne oferowanych produktówObsługa przychodzących zgłoszeń Analiza i rozwiązywanie indywidualnych sytuacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. Należności
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
rozwijanie sprzedaży produktów i usług na rynku europejskim oraz krajowym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, działania marketingowe, znajdowanie kierunków ekspancji, uczestnictwo w targach i spotkaniach z Klientem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HEGARD" SYLWIA FRYCA - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace murarskie i ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Racławice (podkarpackie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
Wg stanowiska
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przesyłanie zamówień do działu produkcyjnego, harmonogramowanie zamówień, negocjowanie i zamawianie usług transportowych, dbałość o kompletność dokumentacji wysyłkowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - mile widziane logistyka lub handel, min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Lubliniec (śląskie)
elektromechanik
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "DANTAR" Daniel ŻMUDA - 2015-12-03 - Sieradza (małopolskie)
nawiżaywanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami w Polsce i za granicą, osiąganie wyznaczonch celów sprzedażowych, rozpoznawanie potrzeb klientów, negocjacje handlowe, analiza rynku i trendów, przygotowywanie ofert handlowych, dbałośc o wizerunek firmy, raportowanie działań bezpośrednio do przełozonego, reprezentowanie firmy na targach branzowych i konferencjach w karju i za granicą
Nano Plastic Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ORGANIZACJA PRAC BUDOWLANYCH I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO, PROWADZENIE I NADZÓR PRAC BUDOWLANYCH
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-12-22 - Brzezówka (podkarpackie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.p Branża: producent i importer ziaren i bakalii, wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Miejsce pracy: Oborniki Śląskie.
Katolik Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Brzeźnica (podkarpackie)
wykonywanie pomiarów z zakresu ochrony środowiska
Labotest - 2016-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, realizacje zamówień na materiały bezpośrednie (strategiczne), aktualizowanie baz dostawców i produktów, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Lidzbarku Welskim (praca w godzinach 15.00-17.30)
KMORDER Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Telefoniczna, mailowa i systemowa obsługa klienta. Zarządzanie zamówienia klientów. Wystawianie i nadzór nad fakturami sprzedażowymi. Zakładanie i nadzór nad zleceniami produkcyjnymi. Sporządzanie i nadzór nad kalkulacjami postprodukcyjnym i zarządzanie dokumentacją klienta. Zarządzanie danymi w SAP. Organizacja transportów do klienta i do obróbek zewnętrznych. Dbanie o wizerunek firmy.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- budowa mostów i pomostów / praca w województwie pomorskim - pracodawca zapewnia zakwaterowanie lub dowóz do miejsca pracy /
"Moster " Jacek Tyczyński - 2018-06-01 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, wydawanie i sortowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, prowadzenie marketingu internetowego (aktywnego), promowanie marki, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Piastów (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami firmy
CP TRADE Spółka z o o - 2018-11-20 - Tarnów (małopolskie)