SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (INDIE) I SPRZEDAŻY ONLINE Reda oferta pracy OK Media Justyna Spuła
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (INDIE) I SPRZEDAŻY ONLINE
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: OK Media Justyna Spuła
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (INDIE) I SPRZEDAŻY ONLINE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy: OK Media Justyna Spuła
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Cetyń 35/2, 77-235 Trzebielino, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem i list motywacyjny w języku angielskim, kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8-15, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Trzebielino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebielino
Ulica pracodawcy: Cetyń
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- monitorowanie sprzedaży online- badanie efektywności kampanii internetowych oraz rekomendacja dalszych działań- analiza zachowań klientów oraz przedstawienie rozwiązań maksymalizujących sprzedaż- pozyskiwanie partnerów e-commerce do współpracy- udział w przygotowaniu strategii komunikacji przez profile social media- aktywne proponowanie działań w obszarze e-commerce
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sklepu internetowego, analiza przepływu danych, pełen zakres informatyczny, zabezpieczanie strony internetowej przed Hakerami
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-09-13 - Minkowice (pomorskie)
Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż kursów i szkoleń, klocków lego, tworzenie terminarza szkoleń, kontakt z wykładowcami, wystawianie zaświadczeń
"AKTIN" Jerzy Wiltosiński - 2017-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażusprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zawiercie (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
*księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo-księgowym*miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych*sporządzanie w/g potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych*zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Terg S.A. - 2016-12-21 - Złotów (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Forma zatrudnienia-umowa zlecenie. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą odbiorców usług wodno-kanalizacyjnych przez PGKiM Sp.z o.o w Antoniowie w tym: odczytywanie stanów wodomierzy i urządzeń kanalizacyjnych, wystawianie faktur za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków. Kontrola stanu technicznego wodomierzy,urządzeń pomiarowych i przyłączy.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2017-10-23 - Ozimek (opolskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie autorską aplikacją CRM do obsługi zarządzania najmem, zarządzanie działem IT (serwery, konta, domeny, listy dystrybucyjne etc.), zapewnienie pełnego wsparcia informatyczno-technicznego użytkownikom, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT, obsługa zamówień i dostawców sprzętu, nadzór nad polityką bezpieczeństwa danych osobowych, nadzór oraz podnoszenie poziomu zabezpieczeń IT.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Identyfikacja terenów pod inwestycje mieszkaniowe, handlowo-usługowe, koordynacja przebiegu procesów formalnych zw z oceną stanu prawnego terenów a w szczególności przygotowanie wystąpień oraz wniosków i uzyskiwanie wymaganych przepisami decyzji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata w budownictwie, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność, praktyczna znajomość procedur administracyjnych.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Luzino (pomorskie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in.- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych,- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowych,- budowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.: - opracowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, - koordynacja projektów marketingowych, - tworzenie materiałów marketingowych: Ulotki, katalogi, materiały POS, itp. - nadzór i aktualizacja stron internetowych
F.H.U."HITPOL", Justyna Krężołek - 2017-01-27 - Gorlice (małopolskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków w zakresie refundacji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowanie dokumentacji dotyczącej emisji gazów i pyłów, pozwoleń zintegrowanych
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-18 - Pruszków (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja i pozoskiwanie zamówień z branży stomatologicznej.
ILdent Artur Cużytek - 2016-02-11 - Zamość (lubelskie)
program
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Pełna obsługa kadrowa, obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Zatrudnimy Specjalistę ds ochrony w obiekcie handlowym.Oczekujemy doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv,systemów alarmów, współpracy w zespole,kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki. Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stawka godzinowa od 12 zł/h.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Racibórz (śląskie)