SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA Płock oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witolda Zglenickiego 44/a, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2016
Data zakończenia pracy: 29.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w obsłudze klienta, prawo jazdy kat. B - czynne
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Witolda Zglenickiego 44/a, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Początkowo kontakt tel. 504 973 375 umówić się na spotkanie, następnie osobisty ul. Zglenickiego 44A
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Witolda Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa metali i rud metali
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016
Data dodania oferty pracy: 30.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- realizacja programów z zakresu rynku pracy- praca z wolontariuszami- prowadzenie dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrachentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przepisów ochrony środowiska w chowie świń.Wynagrodzenie w okresie próbnym 2500 zł do 3000zł.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lipniki (mazowieckie)
obsługa klientów w języku niemieckim, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, koordynowanie wysyłek
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-12-21 - Pszczew (lubuskie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych
SKALTEX-KACZMAREK,BŁASZCZYK SP.J. Nowe Skalmierzyce ul.Podko - 2017-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, - przygotowywanie ofert, - kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2018-03-16 - Ryki (lubelskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Współpraca z płatnikiem świadczeń zdrowotnych w zakresie przekazywania danych o świadczonych usługach medycznych. Obsługa umów zawartych z płatnikem świadczeń zdrowotnych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego - aktualizacja kontraktów. Załatwianie skarg i wniosków. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek PRAWO ADMINISTRACYJNE. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
1. Ocenianie gatunku i stanu włosów klientów.2. Zabezpieczenie garderoby klienta przed zniszczeniem.3. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w zakładzie.4. Przestrzeganie zasad BHP i przepisów sanitarnych. 5. Ostrzenie, czyszczenie i odkażanie narzędzi i przyborów.6. Mycie głowy przy użyciu szamponów.7. Strzyżenie włosów na sucho lub mokro za pomocą różnego rodzaju nożyczek oraz maszynek do strzyżenia.8. Modelowanie fryzury za pomocą grzebieni, szczotek, suszarki ręcznej.9. Farbowanie lub rozjaśnianie włosów, dobieranie i nakładanie na włosy odpowiednich preparatów, czuwanie nad przebiegiem tego procesu.10. Pomoc w doborze fryzury.11. Wykonywanie fryzury innymi technikami np. przy użyciu lokówki, prostownicy, wałków i innych urządzeń fryzjerskich.12. Utrwalanie fryzury np. przy użyciu lakieru.13. Odliczanie i przyjmowanie należności za wykonane usługi.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Prokowo (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Sprzedaż paliwa, art. spożywczych oraz obsługa bistro. Obsługa klienta. Obsługa LPG. Prace porządkowe.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele, święta - wg. grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Mysłowicka 82, 40-453 Katowice) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-15:00.
BP SERVICE CENTER S.C. A.L.KRALEWSKI - 2018-01-05 - Katowice (śląskie)
- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dokjazdu dla osób spoza m.PelplinKontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Peplin (pomorskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników, obsługa administracyjno - kadrowa. Koordynowanie procesu szkoleniowego. Nadzorowaniei kontrolowanie pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
strzyżenie i inne fryzjerskie zabiegi pielęgnacyjne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykładanie towaru na półki, przyjmowanie towaru
ORTYLIA Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
naprawa narzędzi czyszczących, montaż u klienta, szkolenia
KV SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Michałowice (mazowieckie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PRACE ADMINISTRACYJNO BIUROWE, GOSPODARCZE, POLOWE, DROBNE REMONTY I NAPRAWYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. T, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-05-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za: Kreowanie i skuteczne wdrażanie strategii sprzedaży i promocji Realizacja planów sprzedażowych i marketingowych Poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie planowania i organizacji promocji Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej oraz optymalizacjawykorzystania usług dostępnych w hotelu Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymanie relacji Analiza rynku usług konkurencji Monitoring i analiza oczekiwań klientów, śledzenie najnowszych trendówrynkowych Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Sanatorium Monitoring internetu, nadzór nad stronami www, social media oraz zarządzanieopiniami
BIAVITA POLSKA Sp. z o.o./Sanatorium Budowlani - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
Zakupy produkcyjne, kontakt z dostawcami, weryfikacja terminów realizacji.Praca od pon do pt, w godzinach 7-15. Kontakt osobisty w godzinach: 08.00-10.00
IMPACT CLEAN POWER TECHNOLOGY s.a. - 2018-03-07 - Piastów (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PRZED. PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-09-06 - Wawrów (lubuskie)
praca pracyzyjna, przy monitorze
KOMPUTRONIK Spółka Akcyjna - 2016-07-20 - Komorniki (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-26 - Goncarzewy (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i weryfikacja informacji i klientów , obsługa klientów
El-son Olga Braun - 2016-10-25 - Słubice (lubuskie)