SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Puławy oferta pracy WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych kontrachentów
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Fieldorfa "Nila" 18/25, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych kontrachentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puławy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane minimum średnie wykształcenie, prawo jazdy kat. B. Roczne doświadcznie w handlu. Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Gen. Fieldorfa "Nila" 18/25, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Gen. Fieldorfa "Nila"
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 23.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
transport towarów po terenie kraju
USŁUGI TRASNSPORTOWE Mariusz Strzałkowski - 2016-10-03 - Wiśniowa Góra (łódzkie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, nadzór nad jakościa i ceną
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń ZFŚS, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego, doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT W KAŻDYM Z PRZEDSTAWIONYCH WOJEWÓDZTW: Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. ŚLĄSKIMKATOWICE, BYTOM, CHORZÓW, DĄBROWA GÓRNICZA1. Bytom - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Legionów 10 (1 dzień w tygodniu)2. Katowice - Centrum Psychiatrii, ul. Korczaka 27 (2 dni w tygodniu)3. Chorzów Szpital Specjalistyczny, ul. Zjednoczenia 10 (1 dzień w tygodniu)4. Dąbrowa Górnicza Szpital Specjalistyczny, ul. Krasińskiego 43 (1 dzień w tygodniu).- W WOJ. LUBELSKIMRADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- W WOJ. MAZOWIECKIMWARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-15 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, przyjmowanie zamówień z zagranicy, przygotowanie wysyłek eksportowych, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, obsługa sekretarska firmy
LEMARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Rusy (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacjikadrowej (akta osobowe, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy), rozliczanie umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji, sprawozdań oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS).
"BIURO RACHUNKOWE MUSTASZAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Wsparcie techniczne naszychklientów podczas rozwiązywania problemów o umiarkowanym lubwysokim stopniu złożoności w godzinach pracy w siedzibie wEuropie i sporadycznie podczas zmian weekendowych; Wspieranieopracowania i wdrażania zaawansowanych programównarzędziowych do automatyzacji; Współpraca z kilkoma zespołami(np. inżynieria/sprzedaż) w celu rozwiązywania problemówzgłaszanych przez naszych klientów i ulepszania naszychproduktów; Służenie swoją wiedzą innym osobomprzygotowującym dokumenty techniczne i rozszerzającym bazędanych wiedzy; Doskonalenie umiejętności technicznych ispecjalistycznych i pełnienie funkcji eksperta technicznego wnaszej domenie.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych: Sporządzanie umów o pracę, naliczanie wynagrodzeń, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie akt osobowych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w sprzedaży, wyksz. wyższe po kierunku związanym ze sprzedażą
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
Zbieranie informacji o rynku, segmentacja rynku, realizowanie badań rynkowych, planowanie organizacji badań rynkowych, wyznaczanie trendów rynkowych, obsługa rynku arabskiego
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
Sprzedaż materiałów izolacyjnych, obsługa programów sprzedażowych, oferowanie i prezentacje produktowe, pomoc techniczna, wystawianie dokumentów handlowych, szkolenia dla klientów.
DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem dyżurów BPH, w systemie zmianowym przez 365 dni w roku, współpraca z innymi komórkami IMGW-PIB.Umowa na okres próbny, na czas określony, następnie na czas nieokrteślony.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr i płac :- pisanie umów o pracę- zgłoszenia, wyrejestrowanie do ZUS- rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń - program symfonia- naliczanie ZUS, PIT, ZFŚŚ, PFRON
Przedsiębiorstwo Robót Torowych " TORREMS" Sp z o.o. - 2018-04-04 - Brody Małe (lubelskie)
praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia
TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowanie ofert części formalnych, wycena robót, obsługa programów kosztorysowych, kontakt z sektorem publicznym
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-09 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
obsługa klienta, zamawianie towarów, fakturowanie, wycent towarów, kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, obsługa urządzeń biurowych, obsługa pakietu Office
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Pszczyna (śląskie)
Planowanie i prowadzenie syntez z zakresu chemii organicznej, opracowywanie technologii, ocena i badanie właściwości produktów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Planowanie i odbywanie regularnych wyjazdów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychMaksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowychBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami hoteluReprezentowanie hotelu na zewnątrzPrzygotowywanie i opracowywanie okresowych sprawozdań oraz raportów
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława - 2016-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zambrów (podlaskie)