SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OSIEDLEM Opole oferta pracy Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OSIEDLEM
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Domańskiego 93/103, 45-853 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OSIEDLEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności: utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej, przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki), kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości, rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.
Nazwa pracodawcy:
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-519 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, uprawnienia budowlane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: kontakt tel., potem sosbisty po tel. , Godziny : 10-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 05.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja polityki handlowej sieci sklepów, negocjacje z dostawcami, analizowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Krosno (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników, praca na terenie Sosnowca
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Lotników Polskich - 2017-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jedno dniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + premia uznaniowe
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków - 2017-03-20 - Parzniew (mazowieckie)
rozpatrywanie reklamacji, uzgadnianie danych dotyczących reklamacji z innymi działami.
INPOST S.A. - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie pozytywnych relacji z mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami.Współpraca z pracownikami firmy oraz udziałowacami,przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży,sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych.
Rem II Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Przemyśl (podkarpackie)
kontakt telefoniczny i mailowyz kontrahentami, śledzenie i monitorowanie floty pojazdów, rozwiązywanie problemów w realizacji zleceń transportowych, kontak telefoniczny i mailowy z pracownikami firmy
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Zielona Góra (lubuskie)
murowanie, zbrojenia, ocieplenia, betonowanie, szalowaniePracodawca zapewnia dojazd z Kościana do miejsca wykonywania pracy.
Michał Bentkowski Firma Budowlana - 2017-02-17 - Stare Oborzyska (wielkopolskie)
obsługa klientów, realizacja zamówień, przygotowywanie produktów do sprzedaży, wykonywanie i zamieszczanie zdjęć i opisów w komputerze, na stronie internetowej, przygotowywanie przesyłek do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Leszno (wielkopolskie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Inwap sp. z o.o. - 2017-08-21 - Brzeg (opolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, możliwa praca zdalna, możliwe wyjazdy na terenie Polski - pracodawca nie zapewnia transportuzatrudnienie na umowę zlecenie około 80 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy od 1 roku do 3 lat, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z przyjmowaniem skladaniem i wydawaniem materiałów uprawnienia do obsługi dzwigu towarowo-osobowego ID
"ELPOLOGISTYKA" Sp.z. o. o. - 2017-09-13 - Zawada (świętokrzyskie)
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
szczegółowo BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30 oraz telefoniczny
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2016-08-11 - Słupsk (pomorskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami, partnerami.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola klasyfikacji jakościowo-grubościowej surowca oraz kontrola jakościowa wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksoterapia stóp;
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Świadczenie pracy socjalnej dla pacjentów szpitala. Praca w godzinach: 7:30-15:05. Oferta dostępna w sali C, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 79 84 614, e-mail: kadry (at) spzozmswia.wroclaw.pl.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU - 2019-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska:- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji;- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy od pierwszego kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym;- Obsługa centrali telefonicznej oraz recepcyjnej skrzynki mailowej; - Wsparcie w obsłudze spotkań organizowanych w biurze;- Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - Obsługa spotkań biznesowych prowadzonych w sali konferencyjnej;- Współpraca z firmami kurierskimi;- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów; - Monitorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, środki czystości i art. spożywcze;- Prowadzenie kalendarza rezerwacji Sali konferencyjnej, bieżące pilnowanie porządku w sali jak i w całym biurze;
REMONDIS MEDISON SP. Z O.O. - 2019-11-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (AKTA OSOBOWE, KARTY WYNAGRODZEŃ, EWIDENCJA CZASU PRACY)- SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYDAWANIE ŚWIADECTW PRACY- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS, US, GUS
REMZEL - ZAKŁAD REMONTOWY SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie;- Bieżąca współpraca z klientami firmy w języku niemieckim;- Sprawdzanie umów i zleceń handlowych pod kontem wyszukania błędu- Zapewnienie niezbędnego wsparcia dla działu handlowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2019-01-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)