SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Parzniew oferta pracy Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jedno dniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + premia uznaniowe
Data publikacji: 2017-03-20
Lokalizacja: Parzniew (mazowieckie)
Pracodawca: Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyszłości 1, 05-804 Parzniew, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jedno dniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + premia uznaniowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Parzniew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne: rachunkowość i finanse, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wiedza z zakresu kadr i płac, prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy:
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Przyszłości 1, 05-804 Parzniew, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Parzniew
Ulica pracodawcy: Przyszłości
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Federacja hodowców bydła
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o dobre stosunki z obecnymi klientami. Pomoc przy kierowaniu zasobami ludzkimi w poszczególnych komórkach organizacyjnych Spółki. Gromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Redagowanie pism. Obsługa sprzętu biurowego. Dbałość o terminowość realizacji zleceń. Planowanie tras przewozowych.Obsługa klienta, tworzenie raportów i zestawień.Negocjowanie warunków współpracy oraz kontakt z dostawcami usług.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Jarocin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż materiałów elektrycznych i metalowych (narzędzi i elektronarzędzi) w Oddziale Siemiatycz, obsługa klienta, pozysikwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Siemiatycze (podlaskie)
znajomość prowadzenia kadr i płac, programu płatnik, podstawowe zasady księgowości, znajomość płatnika ZUS. PIT i CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-04-27 - Kutno (łódzkie)
Pełna obsługa pracowników z Ukrainy: poszukiwanie, odbiór kandydatów i rekrutowanie kandydatów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, potwierdzenie legalności pobytu, zgłoszenie wniosków o oświadczenie o zamiarze powierzenia pracy do GUP, ubieganie się o pinie starosty, wypełnienie wniosków o zezwolenie na pracę.Zgłoszenie do ZUS. Prowadzenie archiwum kadrowego. Aktualizacja danych. Pośrednictwo w porozumiewaniu się kierownictwem magazynu a pracownikiem. Tworzenie dokumentów pracowniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie czasu pracynaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracynaliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie zajęć komorniczychrozliczanie z ZUS,GUS,USkompletowanie dokumentów emerytalno - rentowychprzygotowywanie zestawień, analiz, raportówbieżąca obsługa pracowników
SKALTEX - KACZMAREK, BŁASZCZYK - SP. J. - 2018-10-25 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Biała Rawska (łódzkie)
wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacyjnych, remontów instalacji oświetleniowej, grzewczej oraz maszyn i urządzeń elektrycznych taboru kolejowego
SK-Work Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: kontakt z klientem, rozwiązywanie problemów - prowadzenie analiz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
poszukiwanie i rekomendowanie najbardziej korzystnych finansowo i jakościowo źródeł zaopatrzenia w surowce
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2017-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Żyrardów (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Pisanie zamówień,wykładanie towaru,obsługa klienta, doradztwo przy wyborze artykułów profesjonalnych,układanie ekspozycji sklepowej,odpisywanie na zapytania mailowe,udział w szkoleniach
F.H.U EVA - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
tworzenie baz danych informacji o środowisku, prowadzenie spotkań i rozmów z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na budowie przy wykonywaniu stanu surowego osiedla domków jednorodzinnych. W zależności od umiejętności zawodowych, oferta pracy skierowana do murarzy, cieśli i zbrojarzy. Obowiązki to min. zbrojenie i szalowanie ław fundamentowych, ścian żelbetowych, rdzeni, stropów oraz schodów.Murowanie ścian zewnętrznych.
BAUTECH SP. Z O. O. - 2016-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, aktualizacja i weryfikacja bazy danych, pomoc w realizacji kampanii marketingowych.
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie materiałów do produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Łuków (lubelskie)
obsługa klienta, samodzielne zarządzanie placówka, obsługa urządzeń biurowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2015-11-24 - Chorzów (śląskie)
Analizowanie i wprowadzanie danych aeronautycznych wykorzystywanych przy nawigacji lotniczej. Tworzenie map aeronautycznych, dokumentów lotniczych.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP. Z O. O. - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy "FILA" Antoni Fila - 2018-09-18 - Sztumskie Pole (pomorskie)
nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej, praca na budowach pracodawcy; praca w godz.: 06-14, 14-22; odpłatność pracownika za zakwaterowanie - ryczałt 42 zł;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzezie (opolskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Udział w projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chmielno (pomorskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)