SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 15 zł/h
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2017
Data zakończenia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: opinia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:-MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, składanie zamówień, odbiór towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Brzesko (małopolskie)
analizy fizyko- chemiczne produktów naftowych w narażeniu na działanie substancji i preparatów rakotwórczych i mutagennych
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
zamówienia publiczne
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Działoszyn (łódzkie)
Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie loaklnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła wspólpraca z oddziałami zagranicznymi opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w oparcowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wspracia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztoryów projektów do ogólnej oferty klienta.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Dobroszyce (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siepraw (małopolskie)
Opiekunka dziecięca (staż)
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Imielin (śląskie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa kadrowo płacowa klientów biura
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
- Aktywne doradztwo produktowe: -Dbanie o wygląd ekspozycji produktowej - - Montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych-Zatowarowwywanie półek zgodnie ze standardami merchandisingowymi -Dbałość o relacje z personelem placówki handlowej -Raportowanie dostępności produktów i sporządzanie
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Żory (śląskie)
wyksz. min. średnie, min. 2 lata doświadczenia w branży handlowej, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem, obowiązkowość i systematyczność, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego, znajomość MS Office, odporność na stres;pozyskiwanie klientów z branży stalowej, skuteczne prowadzenie sprzedaży, praca biurowa i w terenie;miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski;wynagrodzenie: od 2700
VISTEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sporządznie kosztorysów i ofert handlowych.
BERTRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Luzino (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z obecnymu klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
znajomość robót ogólnobudowlanych,instalacyjnych i umiejętności kosztorysowania
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" - 2016-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca stacjonarna, sprzedaż usług kurierskich przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00Praca na okres próbny 2000 zł brutto z możliwością przdłużenia na czas określony 3000 zł brutto + premia Praca w Myślenicach ul. Gałczyńskiego 2a
MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Myślenice (małopolskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie i selekcja ofert jak również koncepcyjne opracowanie pakietów ofert zgodnie ze standardami obowiązującymi na rynku.Nieustanne sprawdzanie warunków cen i usług dostawców, poszukiwanie alternatywnych rozwiązań, jak również pozyskiwanie długoterminowych źródeł dostaw. Utrzymanie poprawnych stosunków z dostawcami jak również pozyskiwanie nowych dostawców
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
kontrola warunków bhp w środowisku pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2016-07-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)