SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Chojęcin oferta pracy CHOJMEX Roman Moś

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.

Data publikacji: 2018-04-16

Lokalizacja: Chojęcin (wielkopolskie)

Pracodawca: CHOJMEX Roman Moś

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szum 5a, 63-640 Chojęcin, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojęcin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bralin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CHOJMEX Roman Moś

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Adres pracodawcy:
Szum 5a, 63-640 Chojęcin, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: kępiński

Gmina pracodawcy: Bralin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chojęcin

Ulica pracodawcy: Szum

Numer budynku pracodawcy: 5a

Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 16.04.2018

Oferta pracy ważna do: 16.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 260 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnieniu wsparcia przedofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Realizacja wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)

SPECJALISTA KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, sporządzanie deklaracji PFRON
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy,opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych,opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji prmocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-01-18 - Rokocin (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13,7 PLN

przygotowywanie materiałów pomocniczych Pomoc robotnikom budowlanym Praca ul. Łączańska 3 46-100 Namysłów, firma Metalprodukt
Agencja Pracy Tymczasowej Group Magdalena Więcek - 2018-03-29 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA I ROZWOJU APLIKACJI - do 2 500 PLN

Tworzenie aplikacji użytkowych i funkcjonalnych wymiany danych pomiędzy interfejsami zewnętrznymi a samochodemPo przeszkoleniu praca w Meksyku
BURY Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI I SERWISU MASZYN W PROCESIE WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW WIELKOFORMATOWYCH - od 2 078,16 PLN

OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS MASZYN WIELKOFORMATOWYCH DO WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW, PAKOWANIE GOTOWYCH WYDRUKÓW I PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STANY MAGAZYNOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBSŁUGA MASZYN WIELKOFORMATOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
TOTEM KAMIŃSKI, SZULIŃSKI, SNARSKI, KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

pozyskiwanie nieruchomości dla potrzeb firmy
KONTRAKT PLUS - 2018-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 209A - od 3 200 PLN

obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 1 850 PLN

tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ADMINISTRACJI 1/2 ETATU -CD - od 1 000 PLN

-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Sekretariatu WBR Czechowice-Dziedzice, -Prowazenie akt osobowych i innych spraw kadrowych pracowników -Fakturowanie bieżącej produkcji zakładu -Prowadzenie kasy zakładu - Sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Zarząd Spółki -Przestrzeganie procedur i instrukcji zgodnie z wymogami systemu Zakładowej Księgi Kontroli Produkcji -Wykonywanie i przestrzeganie poleceń i wskazówek służbowych -Przestrzeganie i wypełnianie obowiązków dot. BHP -Przestrzeganie i wypełnianie procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
GÓRAŻDŻE BETON SP. Z.O.O. - 2016-06-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 000 PLN

prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z ZAGRANICĄ - od 2 000 PLN

- tłumaczenie dokumentacji- logistyka- zamawianie towaru- kontakty telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Klimkówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KONFERENCJI I BANKIETÓW - od 1 850 PLN

Przygotowywanie ofert i ich realizacja; kontakt z klientem; pozyskiwanie nowych zleceniodawców; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-01-13 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 400 PLN

przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 200 - 4 300 PLN

- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzilne przeprowadzanie procesów rekrutacji, selekcji kandydatów , prowadzenie rozmów kawlifikacyjnych na rózne stanowiska praca w delegacjach na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW I POŻYCZEK - do 2 000 PLN

obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA KSIĘGOWO-BIUROWY - od 3 500 PLN

Wprowadzanie dokumentów księgowych.Rozliczenie pracowników i towarów.Pomoc w pracy głównego księgowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Wstępna obsługa płacowo - kadrowa. Kontrola należności i zobowiązań kontrahentów. Rozliczenie pracowników i towarów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wszelkie inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę.OczekujemyWykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (10 lat) Dokładność i rzetelne zaangażowanie.Sumienności i asertywności. Samodzielność i dobra organizacja pracy. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3 500,00 PLN brutto) warunkowane posiadanymi umiejętnościami, zaangażowaniem i doświadczeniem.
REMIS - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)


Wybierz powiat