SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Chojęcin oferta pracy CHOJMEX Roman Moś
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
Data publikacji: 2018-04-16
Lokalizacja: Chojęcin (wielkopolskie)
Pracodawca: CHOJMEX Roman Moś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szum 5a, 63-640 Chojęcin, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bralin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CHOJMEX Roman Moś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Szum 5a, 63-640 Chojęcin, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Bralin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojęcin
Ulica pracodawcy: Szum
Numer budynku pracodawcy: 5a
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspieranie doradców klienta w zapewnieniu wsparcia przedofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Realizacja wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów
"LUDATEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)
prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, sporządzanie deklaracji PFRON
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy,opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych,opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji prmocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-01-18 - Rokocin (pomorskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie materiałów pomocniczych Pomoc robotnikom budowlanym Praca ul. Łączańska 3 46-100 Namysłów, firma Metalprodukt
Agencja Pracy Tymczasowej Group Magdalena Więcek - 2018-03-29 - Namysłów (opolskie)
Tworzenie aplikacji użytkowych i funkcjonalnych wymiany danych pomiędzy interfejsami zewnętrznymi a samochodemPo przeszkoleniu praca w Meksyku
BURY Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS MASZYN WIELKOFORMATOWYCH DO WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW, PAKOWANIE GOTOWYCH WYDRUKÓW I PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STANY MAGAZYNOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBSŁUGA MASZYN WIELKOFORMATOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
TOTEM KAMIŃSKI, SZULIŃSKI, SNARSKI, KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nieruchomości dla potrzeb firmy
KONTRAKT PLUS - 2018-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Zgierz (łódzkie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Sekretariatu WBR Czechowice-Dziedzice, -Prowazenie akt osobowych i innych spraw kadrowych pracowników -Fakturowanie bieżącej produkcji zakładu -Prowadzenie kasy zakładu - Sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Zarząd Spółki -Przestrzeganie procedur i instrukcji zgodnie z wymogami systemu Zakładowej Księgi Kontroli Produkcji -Wykonywanie i przestrzeganie poleceń i wskazówek służbowych -Przestrzeganie i wypełnianie obowiązków dot. BHP -Przestrzeganie i wypełnianie procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
GÓRAŻDŻE BETON SP. Z.O.O. - 2016-06-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
- tłumaczenie dokumentacji- logistyka- zamawianie towaru- kontakty telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Klimkówka (podkarpackie)
do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert i ich realizacja; kontakt z klientem; pozyskiwanie nowych zleceniodawców; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-01-13 - Ustka (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzilne przeprowadzanie procesów rekrutacji, selekcji kandydatów , prowadzenie rozmów kawlifikacyjnych na rózne stanowiska praca w delegacjach na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych.Rozliczenie pracowników i towarów.Pomoc w pracy głównego księgowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Wstępna obsługa płacowo - kadrowa. Kontrola należności i zobowiązań kontrahentów. Rozliczenie pracowników i towarów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wszelkie inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę.OczekujemyWykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (10 lat) Dokładność i rzetelne zaangażowanie.Sumienności i asertywności. Samodzielność i dobra organizacja pracy. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3 500,00 PLN brutto) warunkowane posiadanymi umiejętnościami, zaangażowaniem i doświadczeniem.
REMIS - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)