SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 209A Żyrardów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 209A
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
Data publikacji: 2017-11-15
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 209A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: asertywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dostępny u Doradcy Klienta PUP Szczytno
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa klienta,- dobór koloru,- dobór fryzury, - mycie i masaż głowy,- dobór odpowiednich kosmetyków do profilaktyki skóry głowy,- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,- rozpoznawanie problemów skóry głowy.Niepełny wymiar czasu pracy: 3/4.Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, dyspozycyjność w godzianach: 10:00 - 20:00.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie wysyłek wyrobów gotowych, zamawianie surowców do produkcji, prowadzenie kart produktów.
Sterna sp.j. - 2018-03-16 - Śmigiel (wielkopolskie)
•tworzenie, instalowanie i konfigurowanie bazy danych, •administrowanie lokalną i sieciową bazą danych,•tworzenie kopi zapasowych i odzyskiwanie danych,•instalacja, konfiguracja i administracja systemami operacyjnymi,•tworzenie i prowadzenie dokumentacji, •prowadzenie monitoringu systemów IT,•optymalizacja zadań, procesów oraz aplikacji,•tworzenie, projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,•kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług w celu diagnostyki awarii,•administrowanie i rozwijanie od strony technicznej witryny internetowej,•prowadzenie szkoleń wewnętrznych .
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza prowadzonych działań, przygotowanie raportów i zestawień. Obsługa programu Subiekt. Nadzór i realizacja strategii firmy budżet marketingowy, program lojalnościowy. Ścisła współpraca ds. sprzedaży i marketingu. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-29 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
współpraca z jednostkami Citi na całym świecie (korespondencja mailowa oraz komunikacja telefoniczna w języku angielskim;wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz Afryki w systemach bankowych;obsługa rachunków bankowych klientów;udział w telekonferencjach i testach aplikacji
CITIBANK INTERNATIONAL LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kursów języka angielskiego dla dorosłych w grupach i indywidualnie
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczanie podatku dochodowego i VAT, sporządzanie list płac w mikrogratyfikance
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
branża: pośrednictwo w usługach kurierskich i logistyczno- spedycyjnych, tworzenie dokumentacji- umów handlowych na usługi kurierskie o spedycyjne, wydawanie faktur, rozliczanie klientów, obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna, umawianie spotkń biznesowych, sprzedaż telefoniczna, budowanie bazy klientów, opieka nad obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Namysłów (opolskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Tworzenie i obróbka graficzna, nadzór nad emisją w telewizji kablowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wyszukiwanie na Ukrainie kandydatów do pracy , opieka nad zatrudnionymi
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie towarów do systemu komputerowego;- sprzedaż towarów i fakturowanie;- obsługa administracyjno-biurowa firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Skarszewy (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Stały nadzór nad procesem montażu maszyn i urządzeń na terenie budowyStały nadzór nad montażem instalacji technologicznych na terenie budowy Udział w odbiorach maszyn i urządzeń w zakładach produkcyjnych Udział w odbiorach rurociągów Udział w testach funkcjonalnych maszyn w zakładach produkcyjnych Monitorowanie procesu wytwarzania i produkcji pod względem jakości Kontrola dokumentacji jakościowej potwierdzającej spełnienie wymagań kontraktu oraz przepisów prawa Przygotowanie ostatecznej dokumentacji jakościowej Koordynowanie realizacji odbiorów w wytwórniach z udziałem Inwestora oraz Jednostek Notyfikowanych Opiniowanie procedur zakładowych Opiniowanie Planów Kontroli i BadańOpiniowanie planów naprawczych Opiniowanie dokumentów jakościowych Osoby zainteresowane powyższą ofertąproszęo nadsyłaniedo dnia 31 marzec 2017 r. ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail:rafal.bednarz (at) rafako.com.pl
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Jaworzno (śląskie)
wystawianie polis ubezpieczeń majatkowych i osobowych, rozliczenia polis, obsługa klienta - przyjmowanie dokumentów, pomoc w pracach biurowych, obsługa urządzeń biurowych (urzadzenia wuelofunkcyjne), segregowanie i sprawdzanie dokumentów, obsługa komputera oraz programów ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny oraz mailowy, pomoc klientom w wypełnianiu druków, dbanie o czystość i porządek iw miejscu pracy.
AS BILANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Dzwola (lubelskie)
Praca fizyczna lekka na terenie Strefy Ekonomicznej
SOTER Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
M.M.SZ MARZENA MIELCZAREK - 2019-12-02 - Żagań (lubuskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
Przygotowywanie dań fast-food, surówek, sałatek, dbanie o czystość na terenie lokalu-kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wola Mielecka (podkarpackie)