SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I MARKETINGU Kazimierza Wielka oferta pracy RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Analiza prowadzonych działań, przygotowanie raportów i zestawień. Obsługa programu Subiekt. Nadzór i realizacja strategii firmy budżet marketingowy, program lojalnościowy. Ścisła współpraca ds. sprzedaży i marketingu. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Pracodawca: RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 128, 28-500 Kazimierza Wielka, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza prowadzonych działań, przygotowanie raportów i zestawień. Obsługa programu Subiekt. Nadzór i realizacja strategii firmy budżet marketingowy, program lojalnościowy. Ścisła współpraca ds. sprzedaży i marketingu. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kazimierza Wielka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kazimierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kazimierza Wielka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Adres pracodawcy:
Jerzego Biechońskiego 4, 32-100 Proszowice, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: proszowicki
Gmina pracodawcy: Proszowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Proszowice
Adres strony pracodawcy: www.novatordachy.pl
Ulica pracodawcy: Jerzego Biechońskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów ogniotrwałych; zanjomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie zaawansowanym; prawo jazdy kat.B; promocja i sprzedaż wysokotemperaturowych produktów izolacyjnych w przemyśle; obsługa klienta w zakresie ofertowania i doradztwa technicznego na rynkach rosyjskojęzycznych, wliczając zabezpieczenia przeciwpożarowe; jedna zmiana; praca również w delegacjach
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie towarów na stan magazynowy. Obsługa programu Return Client.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-logistyki-i-zamowien-publicznych.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.10.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres lub na adres e-mail: rekrutacja1.pwk (at) ohp.plNa kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy budowie, podawanie materiałów budowlanych-------------------------------------------------------------------Praca w godzinach 6:00-14:00 lub 7:00-15:00Dla wszystkich dojeżdzających osób zagwarantowane wyżywienie oraz zakwaterowaniePraca w Brodnicy lub w Zielonej GórzeKontakt z pracodawcą w Brodnicy ul. Mostowa 10 p. Kamil Melcher - kierownik - tel. 731 040 259
"M-BAU" Milena Balak - 2016-09-12 - Drągowina (lubuskie)
Wykonywanie prostych prac produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowania, opracowywanie SIWZ, ocena spełnienia warunków wzięcia udziału w postępowaniu, sprawdzanie składanych wniosków i ofert itp., sporządzanie umów w szczególności związanych z robotami budowlanymi i opracowaniem dokumentacji projektowej, umów o dzieło oraz innych dokumentów wynikających z prawa zamówień publicznych i kodeksu cywilnego, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism urzędowych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-02-29 - Gdańsk (pomorskie)
-operator koparki dwudrożnej kołowo-szynowej
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Przebieczany (małopolskie)
wykształcenie średnie, kurs spawacza, aktualne uprawnienia
Polnet Sp. z o.o. i Wspólnicy S.K. - 2016-10-20 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Koordynowanie działań z zakresu marketingu współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami zewnętrznymi i organizacja akcjimarketingowych, czynny udział w procesie wdrażaniu produktów na rynek, przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż dla poszczególnych grup produktowych i kanałówsprzedaży oraz bieżące wsparcie Działu Sprzedaży, monitoring aktywności wspierających sprzedaż, współudział w zarządzaniu budżetem i kontrola wydatków, współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
DROSED SA - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości surowca lub wyprodukowanego towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-08-19 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
zaopatrywanie w części oraz materiały
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-08-16 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja uczestników projektu w woj. Dolnośląskim, Opolskim i Śląskim,analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych, przygotowanie pracodawcy i współpracowników do pracy z pracownikiem z niepełnosprawnością, monitoring zatrudnienia, rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych, motywowanie uczestników, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.Praca w godz. 8-16.Wynagrodzenie do negocjacji zależne od doświadczeia kandydata.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-09-26 - Opole (opolskie)
prowadzenie ewidencji umów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
staż-KONSERWATOR
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie i aktualizacja bazy klientów, przygotowywanie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Pozyskiwanie klientów z kraju i zza granicy, kontakt z klientami Polskimi i zagranicznymi, opracowywanie harmonogramu imprez targowych, dbanie o kontakt z klientem, aktywny udział w życiu firmy.
Republic of Expo - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie terenów zewnętrznych. Praca na umowe zlecenie
ABC SERVICE SP.J R. BRZĄKAŁA, R. GAWRON, M. NAZARUK ZPCH - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)