SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ R91/2003-647/16 Włocławek oferta pracy APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ R91/2003-647/16
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kontrola systemów automatyki przemysłowej
Data publikacji: 2016-05-18
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontrola systemów automatyki przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ R91/2003-647/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik automatyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik automatyk
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie techniczne, profilowe: automatyka lub pokrewne mechatronika, informatyka; znajomość programowania sterowników PLC: Rockwell Automation, Siemens; mile widziana znajomość systemów SADA; mile widziana umiejętność kosztorysowania; znajomość urządzeń AKPiA, świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i remontów urządzeń Grupa 1: pkt 2, 9, 10; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; umiejętność współpracy z klientem zlecającym usługę w tym dobór komponentów automatyki i składanie ofert na podstawie projektu; preferowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym; staranność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków, gotowość do samodzielnej i stałej nauki, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne; gotowość do szkoleń, kursów specjalistycznych poza miejscem pracy
Nazwa pracodawcy:
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji do dnia 31.05.2016 roku podając w temacie wiadomości nazwę stanowiska na adres:i.agatowska (at) apex-elzar.com.plZainteresowanych informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.W ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 tekst jedn. z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2016
Data dodania oferty pracy: 17.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpwoiedzialnośc za dobre funkcjonowanie administracji spółki, realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk i raportów, zestawień, dokumentów finansowych, prowadzenie danych agentów; dbałość o wysoką jakość i terminowość w wykonywaniu projektów;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnica (dolnośląskie)
- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
dostosowywanie i rozwój oprogramowania tworzonego przez firmę, komunikowanie się z użytkownikami programu z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii, RPA, Ukrainy ect.; analiza wymagań klientów pod kątem zrozumienia procedur obsługi, konfiguracji i utrzymania funkcjonalności programów;
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Opole (opolskie)
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie i tworzenie ofert handlowych.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2017-12-05 - Ulanów (podkarpackie)
Przygotowywanie i realizację projektów realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie - 2017-12-01 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie, świadectwo kwalifikacji zawodowej, badania psychologiczne, karta kierowcy, ważne badania lekarskie, prawo jazdy kat. C+E.Charakterystyka pracy: transport międzynarodowy samochodami ciężarowymi na obszarze Czech, Francji, Słowacji, Słowenii, Węgier, Niemiec, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Hiszpanii. Dostawy i odbiory załadunku do stałych punktów dystrybucji. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
TRUDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Rybnik (śląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa w biurze turystycznym
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
Tworzenie playlist w systemie Spotify, promocja artystów, analiza danych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-11-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Za pomocą kamer monitoringu wizyjnego prowadzenie obserwacji i rejestrowanie zaistniałych zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań Straży Miejskiej w celu:a) utrwalenia dowodów popełnia przestępstwa lub wykroczenia,b) przeciwdziałaniu przypadkom naruszenia spokoju i porządku w miejscach publicznych,c)ochronny obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej. więcej na stronie http://bip.strazmiejska.bielsko.pl/nabor-22016 Praca od pn do pt.
STRAŻ MIEJSKA - 2016-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
- Praca w branży związanej ze sprzedażą KAWY. Obsługa platformy elektronicznej sklepu - wystawianie aktualnych ogłoszeń. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur sprzedaży. Obsługa korespondencji e-mailowej. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na pełny etat.- Praca po 4 godziny dziennie: 8:00-12:00 lub 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie Ekonomiczne lub Handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana obsługa SUBIEKT GT. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
pracownik odpowiedzialny za kontakt z klientem, doradztwo w zakresie informatycznym, kampanie reklamowe
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
Zanjomość tureckiego rynku tekstyliów, odpowiedzialność za kompleksowe zakupy materiałów i wyrobów tekstylnych od kontrahentów Turcji, pozyskiwanie nowych dostawców, sprawdzanie jakości towarów przez ich zakupem,analiza rynku i transakcji handlowych, negocjowanie warunków dostaw towarów i umów, także w delegacjach w Turcji.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniami pracowników. Deklaracje ZUS, GUS, US.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
SKLEP SPOŻYWCZO-MIĘSNY "REMAKS" - 2016-10-27 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2015-12-07 - Kalisz (wielkopolskie)
doradztwo rolnicze, organizacja szkoleń, udzielanie pomocy rolnikom, mieszkańcom obszarów wiejskich, w zakresie sporządzania wniosków i planów
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
PEMES GACA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-18 - Ząbki (mazowieckie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2017-07-12 - Mszana Dolna (małopolskie)
Tworzenie raportów w Cognos Reports, Rozwijanie funkcjonalności raportowania, panelu narzędziowego, optymalizowania (tuning) raportów, sprawdzania poprawności danych; Rozwijanie algorytmów oraz procesów ETL.Jedna zmiana, umow ana czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie sprawozdań, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa kasy. Oferta dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)