SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac
Data publikacji: 2016-08-09
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu dobrym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.08.2016
Oferta pracy ważna do: 07.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
Zawieranie umów generalnych dot odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2015-12-14 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Rydułtowy (śląskie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
analiza dokumentacji przetargowej i technicznej, przygotowanie zapytań i kosztorysów ofertowych, rozliczanie realizowanych kontraktów, nadzór nad ofertami składającymi u zamawiającego, przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami
Instal Cymorek Grzegorz - 2016-08-23 - Kiczyce (śląskie)
obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek za pomocą wózka widłowego, obsługa skanera, prace magazynowe, praca na niskim składowaniu
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Łubna (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
prace ogólnobudowlane,praca teren całego kraju
Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Daria Hemmerling - 2018-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prace proste na linni produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji projektów.Projektowanie testów, obwodów pomiarowych i układów elektronicznych.Wykonywanie pomiarów elektrycznych.Analiza danych pomiarowych.Ocena montażu w elektronice na podstawie norm.
KONTECH Małecki Krzysztof - 2016-02-08 - Raszów (dolnośląskie)
Przewóz towarów samochodem ciężarowym na terenie Polski i krajów UE.
Sobiecki Andrzej Międzynarodowy Transport Drogowy - 2016-10-24 - Płock (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Szczególowe informacje znajdują się na stronie www.sko.koszalin.ibip.pl
Samorządowe Kolegium Odwoławcze - 2018-06-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej, wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym, nadzorowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,pomoc przy naliczaniu wynagrodzeńwynagrodzenie do uzgodnienia
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
•KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PR•WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓW•REDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓW
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyksz. zawodowe, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B;produkcja szyb zespolonych
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Miszewo (pomorskie)
praca w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)