SPECJALISTA Z JĘZYKIEM NORWESKIM Łódź oferta pracy Grupa Progres
Stanowisko: SPECJALISTA Z JĘZYKIEM NORWESKIM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Data publikacji: 2015-12-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Grupa Progres
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA Z JĘZYKIEM NORWESKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: norweski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Grupa Progres
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Wólczańska 53, 90-608 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Adres strony pracodawcy: www.grupaprogres.pl
Ulica pracodawcy: Wólczańska
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.12.2015
Oferta pracy ważna do: 23.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Obsługa Biura Obsługi Klienta,-Tworzenie i utrzymywanie bazy klientów docelowych,-Pozyskiwanie klientów poprzez przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie spotkań handlowych,-Budowanie i utrzymanie relacji z klientem,-Współpraca z innymi działami,Oferujemy:-Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Szansę na wykorzystanie własnych pomysłów,-Przyjazne środowisko i koleżeńską atmosferę,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV prosimy kierować na adres e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Praca w branży meblowej, obsługa klienta. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku między godzinami 8:00-18:00 (według grafiku). Pierwsza umowa na okres próbny (1 miesiąc) po okresie próbnym podwyżka.
Renal S.C - 2018-01-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2016-08-12 - Stanowice (śląskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe związane z organizacją transportu, monitorowanie i nadzorowanie procesów transportowych, optymalizacja i kontrola kosztów, sporządzanie analiz i raportów
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Jankowice (śląskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów
Port Service Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Weryfikacja kwalifikacji pracowniczych, monitorowanie na bieżąco wymogów kwalifikacyjnych zgodnie z ustawą wobec zatrudnianych i zatrudnionych pracowników dotyczących wymaganych kwalifikacji. Poszukiwanie szkoleń wymaganych dla kadry podnoszące jej kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i składników niskocennych oraz wyposażenie. Przygotowywanie procedur kasacji. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu obrony cywilnej i powszechnej samoobrony ludności realizowany przez Dom, w szczególności: organizowanie ochrony mieszkańców i pracowników Domu przed nagłymi i rozległymi zagrożeniami powstałymi w wyniku sił przyrody, klęsk żywiołowych lub awarii technicznej obiektów. Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego oraz zadań obronnych określonym w ustawie o powszechnym obowiązku obrony narodowej oraz wydawanych na jej podstawie przepisach wykonawczych w zakresie i trybie określonym przez Starostę Płockiego, poprzez: 1. organizowanie Stałego Dyżuru Dyrektora DPS, 2. wykonywanie zadań wynikających z "Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Płockiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny", 3. realizację szkolenia obronnego, 4. reklamowanie żołnierzy rezerwy do obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, 5. wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego w zakresie określanym przez Starostę Płockiego.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-11-07 - Brwilno (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, realizacja czynności związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, ewidencja czasu pracy, realizacja czynności w zakresie aktualności obowiązków badań lekarskich pracowników, sporządzanie statystyki, wykazów itp. w zakresie spraw kadrowych
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-12-18 - Lubań (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. MAZOWIECKIM - WARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie grafik, plakatów. Tworzenie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
Wycinka drzew
"USŁUGI LEŚNE" Paweł Paradysz - 2016-12-21 - Czarnorzeki (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
Obowiązki należące do służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praca 2 godz. dziennie, 1/4 etatu, godziny pracy do ustalenia
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI - 2017-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa automatu spawalniczego
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Głubczyce (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)