SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWYCH, KSĘGOWYCH I EKONOMICZNYCH Trzebownisko oferta pracy JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWYCH, KSĘGOWYCH I EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: 4 200 - 4 900 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2018-06-28
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-001 Trzebownisko 761, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWYCH, KSĘGOWYCH I EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min 10 lat na podobnych stanowiskach
Nazwa pracodawcy: JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-001 Trzebownisko 761, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Numer budynku pracodawcy: 761
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w przechodzeniu przez jezdnię
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Jaworzno (śląskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń i innych form upowszechnionych; przygotowywanie informacji zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych; właściwe prowadzenie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej; prowadzenie wymaganej sprawozdawczości; udział w organizacji imprez naukowych i promocyjno-informacyjnych; realizacja zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami; odpowiedzialność za aktualizację informacji szkoleniowych na stronie internetowej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-11-07 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
nadzór nad systemem kontroli dostepu do obiektów szkoły, prawidłowe funkcjonowanie systemów łączności, realizacja zleceń naprawy systemu łączności, prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie , naprawa infrastruktury, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej,
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Trzebinia (małopolskie)
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
CLEANING COMPANY Piotr Studniarek - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
RUKE Zbigniew Rus - 2016-06-01 - Puławy (lubelskie)
jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rozwijanie tajskiej wersji portalu picodi.com; utrzymywanie kontaktu z najważniejszymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymwanie kontaktu z blogerami/vlogerami; branie udziału w kampaniach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
ewidencja operacji księgowych związanych z działalnością spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOŚCICE - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
składanie zamówień na materiały z potrzebami procesów produkcyjnych, rozliczanie faktur materiałowych, opracowywanie prognoz, raportów i zestawień danych, współpraca z dostawcami w celu zapewnienia ciągłości i płynności dostaw
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
przygotowanie materiałów do druku i drukowanie materiałów, obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bhp w Dowództwie Dywizji i podległych jednostkach wojskowych, bieżące informowanie Dowódcy Dywizji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia. Zapobieganie zagrożenia życiu i zdrowiu żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-01-18 - Białobrzegi (mazowieckie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności, przekazywanie spraw do KRD, prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej, raportowanie wyników prowadzonych działań windykacyjnych.
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w programie komputerowym finansowo-księgowym. Obsługa klienta.
Elżbieta Pawlak Zarząd Obrót Wycena Nieruchomości PARTNER - 2017-07-10 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż akcesorió GSM.Nawiązywanie nowych kontaktów z klientami.Raportowanie, badanie rynku.Budowanie struktur sieci sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi
"GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE - 2018-01-12 - Górki (pomorskie)
przygotowanie i sprzedaż produktów fast foods, dbanie o czystość baru, obsługa kasy fiskalnej i terminala- praca w weekendy
"B&B" MARCIN BRZEZIŃSKI - 2017-09-01 - Lućmierz-Las (łódzkie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Częstochowa (śląskie)
Analizowanie potrzeb zakupowych w oparciu o zamówienia sprzedaży i plan produkcji, uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami oraz projektach optymalizacji zakupów, składanie zamówień do dostawców zgodnie z ustalonymi procedurami zakupów, kontrola realizacji złożonych zamówień oraz zmian wynikających z zapotrzebowania, reagowanie na zmiany w zapotrzebowaniu poprzez wysyłanie informacji o zmianie daty dostaw do dostawców, udzielanie informacji o dostępności materiału, monitorowanie poziomu zapasów, uczestnictwo w przygotowaniu planu wprowadzania nowych produktów poprzez ustalanie terminów dostaw i kosztów nowych materiałów, ustalanie z dostawcami działań logistycznych dotyczących zgłoszonych reklamacji jakościowych Działu Jakości oraz reklamacji ilościowych zgłoszonych przez magazyn.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
wydawanie i przyjmowanie materiałów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)