SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wrocław oferta pracy CLEANING COMPANY Piotr Studniarek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: CLEANING COMPANY Piotr Studniarek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poprzeczna 76/15, 51-167 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, 1 rok doświadczenia w pracy biurowej, obsługa komputera i programów Word, Excel, Outlook, Power Point, komunikatywność, kreatywność, inicjatywa
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CLEANING COMPANY Piotr Studniarek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Poprzeczna 76/15, 51-167 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Poprzeczna
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie akt osobowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, przygotowanie danych potrzebnych do listy płac, przygotowanie raportów kadrowych oraz informacji dla ZUS, GUS, PFRON, obsługa kadrowa podległych pracowników,współpraca z zespołem płac.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
wyk. wyższe - turystyka, biegła znajomość języków : angielskiego i francuskiego , min. 3 lata doświadczenia zawodowego, prowadzenie negocjacji -udokumentowane doświadczenie.Kontakt z przedstawicielami biur podróży w Polsce i za granicą,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
Nadzorowanie oraz usprawnianie systemu pomiarowego stosowanego w firmie, zarządzanie systemem legalizacji, kalibracji i sprawdzania przyrządó pomiarowych, szkloenie pracowników z zakresu poprawnego użytkowania narzędzi pomiarowych, nadzorowanie dokumentacji jakościowej na podległym obszarze i zarządzanie izbą pomiarową
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-02-15 - Dęblin (lubelskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach. Prowadzenie dokumentacji płacowej, wprowadzanie do systemu, sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obiektu do imprez sportowych i kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrola dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowywanie map na komputerze,- drukowanie map,- kontakt z urzędami.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lipowa (śląskie)
Kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, plananowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
pomoc medyczna, organizacja pracy w recepcji
Gabinety Lekarskie i Kosmetyczne "DERMEDI" Renata Iwańska - 2018-02-14 - Przążewo (mazowieckie)
Import eksport węgla kokosowego do fajek wodnych- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi- pozyskiwanie nowych klientów z branży handlowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie 2500 brutto+premia
Centrum Wykończenia Wnętrz "Kolor", Sławomir Babiec - 2017-06-14 - Łososina Dolna (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)