SPECJALISTA DO SPRAW KADR Górki oferta pracy "GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Górki (pomorskie)
Pracodawca: "GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-500 Górki 3, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto, istnieje również możliwość pracy na podstawie umowy zlecenie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Górki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, zagadnień ZUS i przepisów podatkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
WSCHODNIA 10/B, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Ulica pracodawcy: WSCHODNIA
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie metodologii automatyzacji testowania, ocena efektywności pracy pracowników i mentoring, audyt automatyzacji testowania projektów, działalność przedsprzedaży, komunikacja z klientami potencjalnymi,tworzenie i zarządzanie procesami automatyzacji , testowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
poszukiwanie firm indywidualnych i instytucji zainteresowanych ofertą firmy; analiza rynku oraz mintoring działań konkurencji; sporzadzanie oraz wdrażanie działań marketingowych; prezentacja oferty usług oraz przedstawienie umów dla klientów; prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi; prowadzenie bazy dnaych klientów;
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Sztum (pomorskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. Z o.o sp. komandytowa - 2016-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur zgodnie z wymogami klientami i wewnętrznymi zasadami, wystawianie faktur korygujących, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur, wykonywanioe innych prac zleconych przez Dyrektora działu lub bezpośredniego przełożonego, oferta pracy przeznaczona dla osób do bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynków zagranicznych, kontakty i negocjacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2017-07-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:- weryfikacja dokuemntów i koordynacja rozliczeń z podwykonwacami,- tworzenie i kompletacja dokumentów do rozliczeń z Inwestorem,- monitorowanie stanu zaawansowania realizacji pod kątem rozliczeń finansowych w oparciu o uaktualniane harmonogramy realizacji w oparciu o dane nt. postępu prac,- sporządzanie raportów i prognoz dotyczących rozliczeń,- weryfikacja roszczeń, przygotowanie propozycji i koordynacja działań w przypadku ich otrzymania
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Jaworzno (śląskie)
Sprzedaż obuwia wysokiej klasy - przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień, nadzór nad procesem produkcji - dbanie o terminową realizację zamówień. Realizowanie planów sprzedażowych, prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedaży i wydań obuwia z magazynu (faktury sprzedaży, korekty, dokumenty wewnętrzne, dokumenty eksportowe). Sporządzanie zestawień i analiz sprzedaży. Obsługa klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz telefonicznie. Wysyłanie obuwia do sklepów firmowych i współpracujących. Kontrola terminowej spłaty należności. Firma oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Wynagrodzenie w wysokości 3.000 do 3.500 brutto plus premia uzależniona od wyników sprzedaży. Godz,. pracy 7-15.
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-12-27 - Strzelinko (pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-08-11 - Siedlce (mazowieckie)
wg.stanowiska
KRZESAJ SŁAWOMIR "TYTUS". - 2017-09-06 - Namysłów (opolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta indywidualnego, firmowego; przygotowanie oferty i umów dla klientów; analiza potrzeb klientów w zakresie ubezpieczeń, leasingów, kredytów, nieruchomości; kontakty telefoniczne z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi, współtworzenie strategii marketingowej, prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego, kreowanie polityki cenowej hotelu, tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; godziny pracy: 8.00- 16.00; umowa na okres próbny 3 miesiące
TOURTREND Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Strzelinko (pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu/eksportu produktów, negocjowanie warunków dostaw, utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z dostawcami.Giełda pracy 26.04.2018r. godz. 12.00.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Skopanie (podkarpackie)
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Janki (mazowieckie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów henna, manicure, pedicure; żele. Praca w wymiarze 1/2 etatu, w przedziale czasowym 10-18. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
FIRMA HANA KRZYSZTOF RYCZKOWSKI - 2018-01-11 - Łódź (łódzkie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-07-27 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentacja i sprzedaż obuwia, reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowy Targ (małopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)