SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH Adamówka oferta pracy ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Adamówka (podkarpackie)
Pracodawca: ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Adamówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Adamówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane in. 2-u letnie doświadczenie na podobym stanowisku pracyMile widziana znajomośc jęyków obcych.
Nazwa pracodawcy:
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: ecoprof (at) ecoprof.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Adamówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Adamówka
Numer budynku pracodawcy: 194
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 23.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa gości hotelowych.
HOTEL WAWEL TR BARNAŚ SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed, w trakcie i po ich podróży,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
Obsługa systemu informatycznego firmy, prowadzenie sklepu internetowego.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-12-01 - Grajewo (podlaskie)
wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Pomoc przy przygotowywaniu listy płac; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Reda (pomorskie)
- dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ormiańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
serwis sterowników i regulatorów systemów ciepłowniczych, programowanie i diagnostyka przekształtników (falowników) częstotliwości; wykonywanie pomiarów ich interpretacja i dokumentowanie, konserwacja, naprawa układów pomiarowych i automatyki, tworzenie kopii zapasowych systemu nadrzędnego ciepłowni, archiwizacja danych, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, sieciowego, komunikacyjnego, programowanie systemów alarmowych, serwis monitoringu, wykonywanie prac przy urządzeniach, sieci i instalacji elektroenergetycznych
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2018-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
raporty analizy kosztów oraz odchyleń produkcyjnych, uzgodnienia sprzedaży, zarys i konsumpcja materiałów, analiza kosztów standardowych produktów, zdolność analitycznego podejścia do problemów.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2015-11-17 - Lipsko (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Działoszyn (łódzkie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
- NAUKA ASORTYMENTU BĘDĄCEGO W SPRZEDAŻY FIRMY- NAUKA I OBSŁUGA PROGRAMU SPRZEDAŻOWEGO - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POSPRZEDAŻOWEJ- ANALIZY MIESIĘCZNYCH OBROTÓW I KOSZTÓW- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ SPRZEDAŻY Z ODDZIAŁÓW (SKLEPÓW)
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Przemków (dolnośląskie)
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleńInstalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientówPrzygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnychOpracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązańObsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
R-SOFT STUDIO Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2017-11-14 - Nędza (śląskie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż i promocja, poszukiwanie klientów na wagi i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Łęczyca (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Cieszyn (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Kontrola przepływu zużycia materiałów. Analiza planów produkcyjnych pod kątem dostępności surowców.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Chechło Pierwsze (łódzkie)