SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU Kraków oferta pracy BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
Data publikacji: 2017-08-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zabłocie 20/22, 30-701 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : umiejętność redagowania tekstów
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2017
Data dodania oferty pracy: 08.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Podobne oferty pracy
- przygotowanie, promocja oraz aktywna sprzedaż oferty turystycznej- pozyskiwanie klientów- nadzór nad przebiegiem realizowanych imprez- pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- organizacja imprez w ramach przejazdów Śmigielskiej Kolejki Wąskotorowej
Zakład Gospodarki Komulanej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Śmiglu - 2018-02-12 - Śmigiel (wielkopolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- tworzenie i planowanie kampanii w sieci reklamowej Google AdWords - działania i procesy marketingowe w zakresie analizy potrzeb, pomiar efektywności kampanii, identyfikowanie i analizowanie trendów, analiza rentowności, ocena ryzyka, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności, itp.;- monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych; analiza zastosowanych metod i kosztów- planowanie budżetu, w tym ustalanie wskaźników KPI i celów wspierających realizację założeń biznesowych,- tworzenie wyszukiwarek wg słów kluczowych, kreowanie reklam- analiza konwersji pozyskanych leadów
Internovus BU - 2018-04-17 - Bułgaria (Bułgaria)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie prawidłowej obsługi klientów, windykacja należności.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-04-20 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
"TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych
P.H.U."TRANS JACK" Jacek Rybski - 2015-10-20 - Wieża (dolnośląskie)
montaż i skręcanie mebli (praca: Legnica, Lubin, Głogów, Polkowice)
MERCUS LOGISTYKA SP. Z O.O. - 2015-12-11 - Polkowice (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Powodowo (wielkopolskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie księgi handlowej, sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej- staz WRPO 109
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Września (wielkopolskie)
realizacja projektów współpraca z wykładowcami przygotowanie sprawozdań edukacja w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na terenie Południowej Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PRACE ADMINISTRACYJNO BIUROWE, GOSPODARCZE, POLOWE, DROBNE REMONTY I NAPRAWYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. T, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-05-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
proste prace związane z różnymi etapami budowy, umowa zlecenie 3 lata, około 100h w m-cuMiejsce pracy Wrocław, Dolny Śląsk, aktualne zlecenie ul. Prądzyńskiego Wrocław
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat B, biegła znajomość języka niemieckiego, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne.Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na produkty firmy, obsługa klientów pod kątem sprzedaży
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa techniczna i informatyczna klientów, konfiguracja i diagnostyka systemów komputerowych i informatycznych, doradztwo techniczne w doborze sprzętu i oprogramowania, obsługa i serwisowanie systemu "INSERT", diagnostyka sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna strony internetowej, przygotowanie i analiza techniczna ofert, nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, transportu oraz obrotu towarów w magazynie, odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktu z producentami i dostawcami, sporządzanie i analiza raportów logistycznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
TRADE & LOGISTICS Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji
FIBRIS Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowywanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów, aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.Wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek techniczny). Znajomość w zakresie budowy konstrukcji stalowych, znajomość materiałów do produkcji urządzeń reklamowych, znajomość obsługi komputera pakiet Office, umiejętność samoorganizacji pracy, znajomość zasad tworzenia rysunku technicznego, znajomość programów COREL oraz AutoCAD, znajomość rynku reklam, prawo jazdy kat. B (czynne), dyspozycyjność, samodzielność, elastyczność, mile widziane uprawnienia budowlane, mile widziane doświadczenie w projektowaniu lub nadzorze nad produkcją konstrukcji reklamowych (tablice billboardowe, kasetony, litery kasetonowe)
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)