Praca SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 8 ofert pracy SPECJALISTA DS PROMOCJI I MARKETINGU.
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsi臋wzi臋膰 planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; wspieranie sprzeda偶y produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie wi臋zi mi臋dzy Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie dzia艂alno艣ci Muzeum; kontakt i wsp贸艂praca z mediami;wsp贸艂praca z dzia艂ami Muzeum w zakresie przygotowywania materia艂贸w prasowych Muzeum oraz tre艣ci druk贸w promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza dzia艂alno艣ci Muzeum m.in. frekwencji odbiorc贸w oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewn臋trznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materia艂贸w promocyjnych, pami膮tek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materia艂贸w reklamowych zgodnie z za艂o偶eniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz event贸w Muzeum; pozyskiwanie sponsor贸w i darczy艅c贸w na rzecz Muzeum; nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z partnerami zewn臋trznymi; koordynowanie element贸w oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dzia艂 Promocji i Wydawnictw Muzeum G贸rno艣l膮skie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesi膮cu (6 godz).
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2019-12-11 - Bytom (艣l膮skie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsi臋wzi臋膰 planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzeda偶y produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie wi臋zi mi臋dzy Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie dzia艂alno艣ci Muzeum; Kontakt i wsp贸艂praca z mediami;Wsp贸艂praca z dzia艂ami Muzeum w zakresie przygotowywania materia艂贸w prasowych Muzeum oraz tre艣ci druk贸w promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza dzia艂alno艣ci Muzeum m.in. frekwencji odbiorc贸w oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewn臋trznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materia艂贸w promocyjnych, pami膮tek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materia艂贸w reklamowych zgodnie z za艂o偶eniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz event贸w Muzeum; Pozyskiwanie sponsor贸w i darczy艅c贸w na rzecz Muzeum; Nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z partnerami zewn臋trznymi; Koordynowanie element贸w oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dzia艂 Promocji i Wydawnictw Muzeum G贸rno艣l膮skie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesi膮cu (6 godz).
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (艣l膮skie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsi臋wzi臋膰 planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzeda偶y produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie wi臋zi mi臋dzy Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie dzia艂alno艣ci Muzeum; Kontakt i wsp贸艂praca z mediami;Wsp贸艂praca z dzia艂ami Muzeum w zakresie przygotowywania materia艂贸w prasowych Muzeum oraz tre艣ci druk贸w promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza dzia艂alno艣ci Muzeum m.in. frekwencji odbiorc贸w oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewn臋trznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materia艂贸w promocyjnych, pami膮tek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materia艂贸w reklamowych zgodnie z za艂o偶eniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz event贸w Muzeum; Pozyskiwanie sponsor贸w i darczy艅c贸w na rzecz Muzeum; Nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z partnerami zewn臋trznymi; Koordynowanie element贸w oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dzia艂 Promocji i Wydawnictw Muzeum G贸rno艣l膮skie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesi膮cu (6 godz).
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (艣l膮skie)
Obs艂uga konferencji i marketing us艂ug
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsi臋wzi臋膰 planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzeda偶y produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie wi臋zi mi臋dzy Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie dzia艂alno艣ci Muzeum; kontakt i wsp贸艂praca z mediami; wsp贸艂praca z dzia艂ami Muzeum w zakresie przygotowywania materia艂贸w prasowych Muzeum oraz tre艣ci druk贸w promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza dzia艂alno艣ci Muzeum m.in. frekwencji odbiorc贸w oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewn臋trznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materia艂贸w promocyjnych, pami膮tek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materia艂贸w reklamowych zgodnie z za艂o偶eniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz event贸w Muzeum; pozyskiwanie sponsor贸w i darczy艅c贸w na rzecz Muzeum nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z partnerami zewn臋trznymi; koordynowanie element贸w oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 z艂 brutto, do negocjacji. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 1 roku, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedzia艂ku do pi膮tku oraz jedna niedziela w miesi膮cu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykszta艂cenie wy偶sze, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, do艣wiadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomo艣膰 specyfiki dzia艂a艅 plac贸wki kultury), bieg艂e pos艂ugiwanie si臋 pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane do艣wiadczenie w prowadzeniu i zarz膮dzaniu profilem instytucji/marki w mediach spo艂eczno艣ciowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane do艣wiadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarz膮dzania tre艣ci膮 Word Press); 艂atwo艣膰 w tworzeniu i redagowaniu tekst贸w, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub innego j臋zyka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaanga偶owanie w powierzone zadania i kreatywno艣膰; bardzo dobra organizacja pracy; dok艂adno艣膰 i systematyczno艣膰, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu; zdolno艣膰 ustalania, priorytet贸w; otwarto艣膰 oraz bardzo dobre umiej臋tno艣ci komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolno艣膰 do motywowania innych, znajomo艣膰 historii i kultury G贸rnego 艢l膮ska; znajomo艣膰 mowy 艣l膮skiej.
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (艣l膮skie)
organizowanie i uczestnictwo w targach bran偶owych, przygotowanie materia艂贸w promocyjnych w reklamach, redagowanie tekst贸w promocyjnych, prowadzenie strony internetowej pod nadzorem informatyka (zamieszczanie og艂osze艅 na tej stronie) wsp贸艂praca z kadr膮 bran偶ow膮, zamieszczanie reklamowych artyku艂贸w sponsorowanych, nadz贸r nad wizerunkiem firmy zgodnie z ksi臋g膮 identyfikacji wizualnej.
PRZEDSI臉BIORSTWO SPRZ臉TU OCHRONNEGO"MASKPOL" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-03-15 - Konieczki (艣l膮skie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsi臋wzi臋膰 planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzeda偶y produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie wi臋zi mi臋dzy Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie dzia艂alno艣ci Muzeum; kontakt i wsp贸艂praca z mediami; wsp贸艂praca z dzia艂ami Muzeum w zakresie przygotowywania materia艂贸w prasowych Muzeum oraz tre艣ci druk贸w promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza dzia艂alno艣ci Muzeum m.in. frekwencji odbiorc贸w oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewn臋trznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materia艂贸w promocyjnych, pami膮tek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materia艂贸w reklamowych zgodnie z za艂o偶eniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz event贸w Muzeum; pozyskiwanie sponsor贸w i darczy艅c贸w na rzecz Muzeum; nawi膮zywanie i utrzymywanie konakt贸w z partnerami zewn臋trznymi; koordynowanie element贸w oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dzia艂 Promocji i Wydawnictw Muzeum G贸rno艣l膮skie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 z艂 brutto do negocjacji. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony min. 1 roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesi膮cu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykszta艂cenie wy偶sze, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie do艣wiadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomo艣膰 specyfiki dzia艂a艅 plac贸wki kultury). Bieg艂e pos艂ugiwanie si臋 pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane do艣wiadczenie w prowadzeniu i zarz膮dzaniu profilem instytucji/marki w mediach spo艂eczno艣ciowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane do艣wiadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarz膮dzania tre艣ci膮 Word Press). Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub innego j臋zyka obcego (po偶膮dany poziom C1). Zaanga偶owanie w powierzone zadania i kreatywno艣膰, bardzo dobra organizacja pracy, dok艂adno艣膰 i systematyczno艣膰, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu, zdolno艣膰 ustalania priorytet贸w, otwarto艣膰 oraz bardzo dobre umiej臋tno艣ci komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolno艣膰 do motywowania innych.
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (艣l膮skie)
redagowanie tekst贸w, wsp贸艂praca z mediami, organizacja event贸w, wydarze艅 promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK 呕YWNO艢CI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)