SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami;współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami;współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów. Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie:- listu motywacyjnego,- CV wraz z danymi kontaktowymi,- opcjonalnie- referencji,osobiście (sekretariat) lub pocztą (z dopiskiem Kadry - specjalista ds. promocji i marketingu) w terminie do 5 stycznia 2020 roku (decyduje data wpływu). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą przyjmowane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Kontakt telefoniczny, osobisty lub pocztowy w terminie do 5 stycznia 2020 r., Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 05.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?904b3250130ee8e719c0789d905af726
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolnośląskie)
wyk. średnie, znajomość j. ukraińskiego, biegła obsługa komputera i internetu, z doświadczeniem;Obsługa sklepu internetowego i strony, wprowadzanie artykułów, współpraca w zspole, doradzanie klietowi, obsługa klienta zagranicznego;
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Świeligów (wielkopolskie)
prace związane z kosztorysowaniem oraz przetargami
VECTOR-BUD s.c. Wiesław Majda, Renata Majda - 2016-01-19 - Jaworzno (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przygotowaniu dokumentacji rejestracyjnej dla środków ochrony roślin, zlecaniu i nadzorowaniu badań fizykochemicznych, toksykologicznych i ekotoksykologicznych, przygotowywaniu wniosków rejestracyjnych i nadzorowaniu procedur rejestracyjnych.Praca w godzinach 7 - 15.
ESTICON Sobczyk & Tabor Sp.j. - 2017-11-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wystawianie faktur, prowadzenie windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- Sprzedaż suplementów diety i kosmetyków, - Konsultacje ze stałymi klientami, - Akwizycja, - Sporządzanie ofert, - Opracowywanie etykietek, - Zakup suplementów diety u dystrybutora, - Zadania organizacyjne. Oferta dostępna w sali G, H.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Spawacz -spawanie elementów metalowych metodą MIG/MAG lub TIGpraca w godz. 7-15
MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-09 - Chmielów (podkarpackie)
Do zadań specjalisty ds. rozwoju zawodowego należy (m.in.):- Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.- Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.- Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.- Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.- Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.- Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległosci szkolnych.
Fundacja "Rodzina Nadziei" - 2018-06-12 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank PEKAO - 2019-01-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- realizacja strategii zakupowej firmy- sprawdzanie dokumentacji zakupowej - kontaktowanie się z dostawcami zagranicznymi, wystawianie zamówień.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- planowanie przeglądów, pomiarów instalacji elektrycznych i serwisu nieruchomości zgodnie z usta Prawo Budowlane, okresowe wizytowanie budynków placówek terenowych OR KRUS w Gdańsku, rozliczanie kosztów administracyjnych dot. nieruchomości, tworzenie sprawozdawczości wynikającej z przydzielonych zadań, obsługa kancelarii, prace administracyjno-gospodarcze (przyjmowanie dostaw, wyjazdy w teren, serwisowanie sprzętu).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Robotnik gospodarczy -brygadzista
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa sekretariatuprowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Zakładuczynny udział w przygotowaniu wizyty gościbudowanie odpowiedniego wizerunku firmyredagowanie pism ,przygotowywanie bieżącej dokumentacji ,zestawieńkontakt z prawnikiem firmy w sprawie sporządzania umów oraz uzyskiwanie i przekazywanie informacji pracownikom w sprawach konsultacji związanych z przepisami prawazapewnianie płynnego przepływu informacji oraz korespondencji między siedzibami firmorganizacja wyjazdów służbowych, spotkańopieka nad dokumentacja firmyorganizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biuraprzesyłki kurierskieobsługa kasy zakładowejrejestracja faktur w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta w biurze podróży
Dom Wczasowy "Łowiczanka" Biuro Podróży "Raba" Wujec Marcin - 2016-06-30 - Myślenice (małopolskie)
Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-10 - Świdnica (dolnośląskie)
zakres obowiązków: wykonywanie pomiaru otworów okiennych i obmiaru robót montażowych; transportowanieokien, naświetli i elementów fasad na budowę lub do budynku klienta; demontowanie okien, naświetli i fasad w celu montażunowej stolarki; montowanie okien, naświetli i fasad;
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Godz. pracy 8-16. Wynagrodzenie 2800 zł brutto +prowizja.
RIO CREATIVO AGENCJA REKLAMOWA Marcin Zgórski - 2019-05-17 - Słupsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i korespondencjiw języku ukraińskim, rosyjskim, niemieckim.
SENIOR DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE ODDZIAŁ W OPOLU - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)