SPECJALISTA DS. EKSPORTU I HANDLU Poznań oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. eksportu i handlu
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUŁGARSKA 39A, 60-321 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista ds. eksportu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie mile widziane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: dyspozycyjność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUŁGARSKA 39A, 60-321 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUŁGARSKA
Numer budynku pracodawcy: 39A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 21.12.2017
Oferta pracy ważna do: 21.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, rozpoznawanie i analiza potrzeb klienta, przygotowywanie promocji produktów, ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, promocje firmypraca w godzinach 8:00-17:00 II zmiany
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mielec (podkarpackie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z bazy firmy (przedszkola i szkoły podstawowe), aktywna sprzedaż produktów oraz opieka posprzedażowa, obsługa infolinii przychodzącej (udzielanie informacji na temat produktów ich dostępności oraz warunków sprzedaży), weryfikacja i akceptacja poprawności wprowadzonych zamówień, wystawianie faktur, obsługa reklamacji przy współpracy z pozostałymi działami firmy, współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie pism, wykonywanie zestawień i analiza danych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Nowy Targ (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)
tworzenie i nadzorowanie procesów handlowych; przygotowywanie, prezentowaniei nadzorowanie ofert handlowych dla kielnta; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i obsługa klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i realizacji projektu; rozwijanie relacji współpracy z nowymi oraz dotychczasowymi klientami; kierowanie i nadzorowanie kompleksową realizacja projektów; kierowanie i zarządzanie zespołem ludzi w zakresie prowadzonych projektów; wspieranie działań marketingowo-handlowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków S.A - 2015-11-25 - Stąporków (świętokrzyskie)
przyjmowanie zamówień ; podawanie posiłków ; sprzątanie sali - utrzymanie czystości w miejscu pracy ;
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Mielno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
KONTAKT Z PARTNERAMI Z UKRAINY, POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Koźmice (dolnośląskie)
rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zadań wykonywanych przez innych pracowników, sprzedaż ubezpieczeń, wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminów, zarządzanie dokumentacją, skanowanie, kserowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
PART - LOGISTIK s.c. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Współpraca z organizacjami założycielskimi szkół, sądami, poradniami psychologiczno-pedagogicznym, opracowywanie systemów rozwiązań w zakresie kształcenia i wychowania, koordynowanie spraw związanych z realizacją zadań dotyczących kształcenia i wychowania.Dobre umiejętności organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP- sporządzanie raportów i statystyk z zakresu BHP, ppoż i Ochrony Środowiska,- uczestnictwo w pracach Komisji BHP- koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-14 pn-ptWynagrodzenie 1850 zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kandydatów do pracy i służby w zakresie medycyny pracy: badań okresowych, wstępnych, kontrolnych oraz innych wynikających z przepisów medycyny pracy; wykonywanie badań kierowców; dokumentowanie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w niezbędnej dokumentacji medycznej: książki przyjęć pacjentów, karty szczepień, karty zdrowia badań okresowych, karty obiegowe; udział w planowaniu oraz przeprowadzanie szczepień ochronnych funkcjonariuszy i pracowników; przeprowadzanie zajęć realizowanych w ramach programu szkoleń sanitarnych i medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników; organizacja i prowadzenie zabezpieczeń medycznych; dokonywanie przyjęć ambulatoryjnych osób uprawnionych wg harmonogramu; orzekanie o stanie zdrowia osób zatrzymanych; wytwarzanie i przechowywanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe rozliczanie się i archiwizacja posiadanych dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; niekorzystne czynniki psychospołeczne miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł zawodowy lekarza) oraz tytuł specjalisty lub specjalizacja I stopnia.Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zadań służby medycyny pracy określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U.2012.53.); umiejętności: konsultacji kwestii wrażliwych, asertywność, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, komunikatywność; minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: przeszkolenie w jednostce badawczo rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznychpracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego; uprawnienia do badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców; kwalifikacje do przeprowadzania obowiązkowych szczepień ochronnych określone w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych (Dz.U.2016.849 j.t.)
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
Do głównych obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie: montaż wyrobów spółki, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u odbiorców finalnych, wystawianie niezbędnych dokumentów dla potrzeb serwisowych i kontrolno-strojeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zbieranie informacji o jakości wyrobów produkcji Famed.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż zabawek, artykułów papierniczych, artykułów dziecięcych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Polter Teresa Wojtko Wilkowice - 2017-05-18 - Leszno (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, wynoszenie śmieci, zamiatanie, mycie podłóg.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Piekary Śląskie (śląskie)
Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja działu organizacji w zakresie promocji i reklamy. Działanie PR, redagowanie pism, tworzenie dokumentacji fotograficznej, redagowanie stron, marketing.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)