SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻTY CZĘSCI MOTORYZACYJNYCH. Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy PART - LOGISTIK s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻTY CZĘSCI MOTORYZACYJNYCH.
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: PART - LOGISTIK s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻTY CZĘSCI MOTORYZACYJNYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Bardzo dobra znajomość budowy samochodów
Nazwa pracodawcy: PART - LOGISTIK s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 53a
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż części samochodowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki - wykorzystywanie telefonu i Internetu jako głównych narzędzi pracy- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień- udzielanie informacji dotyczących obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych- ścisła współpraca z innymi działami firmy- bieżące rozwiązywanie problemów- praca biurowa w dniach pon pt
CYFROWA FOTO - 2017-08-18 - Zaczernie (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, bieżące informowanie Dyrektora OR o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpiczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków:-Konserwacje i remonty maszyn, urządzeń i instalacji produkcyjnych,-Diagnozowanie i usuwanie awarii w zakresie automatyki, elektroniki,elektryki, -Zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami dlaplanowanej obsługi oraz remontów, -Minimalizowanie okresówprzestojów maszyn i kosztów napraw, -Naprawa urządzeń elektrycznychi elektronicznych, -Współpraca z Działem Technicznym oraz firmamizewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń. Umiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: automatyka, robotyka) mile widziane,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Znajomość maszyn i urządzeń produkcyjnych, Doświadczenie wdiagnozowaniu i naprawie urządzeń elektronicznych, Znajomość programowania PLC, Ge Fanuc będzie dodatkowymatutem, Znajomość diagnozowania i konfigurowania PC, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,Uprawnienia SEP do 1 kV.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Technik EEG
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych oraz krajowych, kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, promowanie usług firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wiązowna (mazowieckie)
Sprzedaż maszyn rolniczych dla klientów z rynków europejskich, tworzenie ofert sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, promowanie firm na rynkach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siekierczyn (dolnośląskie)
prowadzenie spraw księgowych w firmie
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Lubin (dolnośląskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc ze środków pochodzących z funduszy UE; sporządzanie opracowań dotyczących oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych; upowszechnienia postępu biologicznego w ramach doświadczalnictwa odmianowego; upowszechnianie metod produkcji rolniczej przyjaznych dla środowiska; organizowanie i prowadzenie szkoleń na rzecz producentów rolnych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-02-19 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
przygotowywanie sali i stołów do serwisu, serwowanie napoi i posiłków, doradztwo w zakresie wina i posiłku; drobne prace porządkowe związane z miejscem serwowania posiłków
Gastro House Sp. z o.o. Sp. kom. - 2018-07-10 - Sopot (pomorskie)
obsługa klienta na dziale tradycja(sprzedaż mięs ,wędlin i serów)ekspozycja towarówwykształcenie zawodowe/średniedoświadczenie zawodowe mile widzianeaktualna książeczka do celów sanitarno-epidemilogicznych,orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
MALMO- Market "INTERMARCHE" Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie oraz dobór kandydatów do udziału w kursach
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Świętochłowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kluszkowce (małopolskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT2, MT2, PT, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
-realizacja procesów zatrudniania-naliczanie płac, urlopów pracowników-prowadzenie dokumentacji pracowniczej-obsługa programów kadrowo-płacowych=budowanie wewnętrznej bazy danych
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Chorzów (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku nepalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
składanie zamówień wg zapotrzebowania, tworzenie i przygotowywanie etykiet na potrzeby produkcji, inwentaryzacja materiałów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Koziegłowy (wielkopolskie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2018-01-03 - Gliwice (śląskie)
kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX - 2016-02-19 - Wysogotowo (wielkopolskie)