SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - LABORANT/KA Wysogotowo oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - LABORANT/KA
Wynagrodzenie: od 2 770 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Data publikacji: 2016-02-19
Lokalizacja: Wysogotowo (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wierzbowa 182, 61-081 Wysogotowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakości półproduktów, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - LABORANT/KA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysogotowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowo Podgórne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier technologii żywności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane, kierunek wykształcenia technolog żywności,umiejętność współdziałania w zespole, dokładność, samodzielność, bezkonfliktowość/ aplikacje przesłać na e-mail
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTIFEX
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
OLSZTYŃSKA 18, 60-416 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dyplom i świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przeslać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: OLSZTYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier technologii żywności
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-01-02 - Łuków (lubelskie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem biura rachunkowego
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2016-02-04 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)
Zapewnienie obsługi prawnej jednostki, udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego i prawa pracy, przygotowywanie pism, opinii prawnych i decyzji administracyjnych. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: 3 miesiące.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-07-05 - Śrem (wielkopolskie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-09-18 - Gostynin (mazowieckie)
- kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego;- prowadzenie dokumentacji (pomiarowej i spawalniczej) oraz ich tworzenie;- uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym;- obsługa reklamacji;- współpraca z działem technicznym i handlowym;
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ubezpieczeniowych i podatkowych dot. umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2017-12-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń oraz budynków zakładu, współpraca z firmami zewnętrznymi, kierowanie pracownikami i nadzór nad organizacją pracy w podległym obszarze, wsparcie przy usuwaniu awarii oraz nieplanowanych postojów maszyn, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, współtworzenie planu przeglądów, remontów, modernizacji maszyn i urządzeń, współtworzenie i kontrola realizacji budżetu działu, prowadzenie dokumentacji technicznej (np. protokoły, raporty, rysunki), utrzymywanie dyscypliny pracy wśród podległych pracowników, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur, Regulaminu Pracy, BHP itd., Proponowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo użytkowania maszyn i urządzeń oraz wydajność.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowanie zindywidualizowanych ofert wyjazdów grupowych, organizacja wycieczek grupowych, rezerwacja w obiektach hotelowych, fakturowanie i rozliczanie wyjazdów, obsługa posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Piła (wielkopolskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych firmyjęzyk angielski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku pakistańskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
- kontrola jakości procesów produkcyjnych na poszczególnych etapach,- planowanie terminów realizacji powierzonych zadań,- obsługa magazynu kontroli,- przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towaru,- odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie dokumentów oraz zgodność ze stanem,- ostateczna kontrola przed wysyłką produktów oraz opakowań.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-14
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
-- pomoc przy drukowaniu paragonów oraz faktur- Nauka obsługi pakietu office, Sello, Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-12-22 - Przewłoka (pomorskie)
Prowadzenie nadzorów z zakresu ochrony atmosfery, ochrony przed hałasem i promieniowaniem, weryfikacja danych do naliczania opłat za korzystanie ze środowiska, przygotowywanie wniosków celem pozyskania dotacji z funduszy proekologicznych, opiniowanie dokumentacji przedsięwzięć, których realizacja wpływa na stan środowiska
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-03-23 - Gdynia (pomorskie)
program
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lipsko (mazowieckie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
- Pozyskiwanie informacji z rynków w celu rozwoju sprzedaży produktów na rynkach eksportowych zgodnie z polityką handlową przedsiębiorstwa. Biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana w związku z koniecznością działania na rynkach rosyjskim, ukraińskim oraz byłych państw ZSRR, a także działania na branżowych targach międzynarodowych.- Wynagrodzenie: 2508 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe finansowo - ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)