SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łuków oferta pracy FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalista Sprzedaży. Wykształcenie wyższe (minimum średnie), preferowane ekonomiczne, zarządzanie . Znakomite umiejętności handlowe i negocjacyjne w sprzedaży. Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami. Wysoka automotywacja i świetna organizacji pracy własnej. Umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych i analitycznego myślenia. Silna orientacja na wynik. Wysokie zdolności interpersonalne. Dyspozycyjność. Gotowość do podróży służbowych. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Łapiguz
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.01.2017
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 28.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. rolnych
ROLMIX Mirosław Gwóźdź - 2017-03-06 - Psary Witowskie (łódzkie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań-i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-26 - Supraśl (podlaskie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- kontakt z klientem,- dobór, przygotowywanie i prowadzenie kampanii marketingowych- dbanie o wizerunek firmy
Sawinet Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Stary Sącz (małopolskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Raciszyn (łódzkie)
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-05-18 - Trzebinia (małopolskie)
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. zo. o. zatrudni: SPECJALISTĘ DS. KADR I PŁAC:- umowa o pracę (praca stała)- wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia- stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferzeWymagania konieczne:- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac- bardzo dobra obsługa komputera (m.in. Ms Office, internet, Płatnik)Mile widziane:- doświadczenie w pracy w ochronie zdrowia (szpital)- znajomość programu Xpertis (kadry i płace)- wykształcenie wyższe.
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie potencjalnych rynków zbytu, uzgodnianie zamówień i wykonawwstwo, tłumaczenie rozmów i tekstów z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie.
KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
gotowość do pracy zagranicą, umawianie spotkań, pozyskiwanie nowych kontrahentów, składanie zamówień, formułowanie zapytań ofertowych, rozliczanie transakcji, wykonywanie poleceń pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-10-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
doradztwo techniczne, sprzedaż, przygotowywanie ekip serwisowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna - 2016-04-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
Specjalista ds. sprzedaży obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego/ niemieckiego, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-12-06 - Krzeszyce (lubuskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
księgowanie dokumentów, znajomość j.angielskiego będzie dodatkowym atutem
LIMAX POLSKA SP ZOO - 2018-08-29 - Żodyń (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-02-14 - Zawoja (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów w kanale internetowym (własny sklep internetowy, Allegro, inne platformy sprzedażowe) - zarządzanie budżetem promocyjnym - dbałość o jakość prezentowanej oferty produktowej - odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia jej efektywności, prognozowanie - koordynowanie reklamacji i zwrotów - współpraca z innymi działami firmy.
ACTIVA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Jawor (dolnośląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Tarnów (małopolskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
praca biurowa, tłumaczenia symultaniczne , redagowanie pism w języku polskim i ukraińskim
"CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet;obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; Obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Siedlce (mazowieckie)
- pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR;- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego spraw. Praca w godz. 7-15. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) dodr.pl lub tel.: 71 339 86 56.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)